اخباربخشنامه

پذیرش استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک

وکلاپرس-  معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان در نامه ای به  محاکم تجدید نظر، روسا و دادستان های این استان بر پذیرش استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک تاکید کرده است.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس این نامه که در تاریخ ۲ مهر ماه ۱۴۰۳ ابلاغ شده است، علت این تصمیم در دسترس نبودن تلفن همراه زندانیان جهت ارائه کد های ارسالی از طرف سامانه و اخذ امضا اعلام شده است.

همچنین اعلام شده است که این مشکل به به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام شده است و تا زمان رفع مشکل استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک پذیرفته می شوند.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

سرپرست محترم محاکم تجدید نظر استان کردستان

روسا و دادستان های محترم حوزه ای قضایی تابعه استان کردستان

سلام علیکم

شماره: ۹۰۳۸/۲۰۴۳/۶۳۱

تاریخ: ١٣٠٣/٠٧/٠٢

احتراماً عطف به درخواست مدیران محترم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دارای پیشخوان مستقر در زندانهای استان کردستان در خصوص مشکلات پیشخوانهای مذکور، از آنجا که سامانه ی سخای دفاتر خدمات در ثبت استشهادیه الکترونیک امضا را صرفاً از طریق درج امضای ثنای شهود و متقاضی با وارد کردن کدهای ارسالی به تلفن های همراه دریافت میکند و با توجه به در دسترس نبودن تلفن همراه زندانیان اخذ امضا با چالش های زیادی همراه خواهد بود.

لذا با توجه به مشکل موجود (که به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز ارسال گردیده است) ضرورت دارد دستور فرمائید تا زمان رفع مشکل نسبت به پذیرش استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک و به روال سابق اقدام لازم معمول گردد.

علی رشیدی

دادیار دادسرای انتظامی قضات و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان

پذیرش استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک
پذیرش استشهادیه های ارسالی از طرف پیشخوان مستقر در زندان به صورت غیر الکترونیک

منبع: روابط عمومی کانون وکلای کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا