اخبار قوه قضاییه

وکیل مدافع مهدی هاشمی آزادی مشروط موکلش را تأیید کرد

وکلاپرس- با موافقت دادگاه با آزادی مشروط مهدی هاشمی رفسنجانی، وی در ساعات پایانی روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه  از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از قوه قضاییه،وحید ابوالمعالی وکیل مدافع مهدی هاشمی، با تایید این خبر گفت: مهدی هاشمی که از تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ برای اجرای حکم ۱۰ سال حبس در زندان اوین بود، روز گذشته (سه‌شنبه ۲۷ دی) آزاد شد.

 مهدی هاشمی ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۴ از سوی شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر تهران به اتهام مشارکت در ارتشا، اختلاس، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور به ۱۰ سال حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد و بر اساس حکم صادر شده، شروع حبس مهدی هاشمی در تاریخ ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

وی در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ بخشی از جزایی نقدی را پرداخت کرد و در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به رد مال و پرداخت مابقی جزای نقدی اقدام کرد، همچنین حکم شلاق نیز نسبت به وی اجرا شد.

طبق گزارش واصله در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ دادیاری اجرای احکام دادسرای تهران با آزادی مشروط مهدی هاشمی موافقت کرد.

منبع: میزان

یک دیدگاه

  1. سلام…وضعیت دادگاهها و بخصوص شوراهای حل اختلاف(ایجاد اختلاف) افتضاح است…چرا چند قاضی و روحانی ضد مردم و انقلاب را محاکمه نمی‌کنید که عبرتی برای قضات باشد.چرا اکثرأ بی سواد و فاقد شعور منطقی هستند…وکلای خائن با پرونده سازی و طرح دعوا در چند شعبه کم عقل شورا نتیجه را جمع آوری و در دادگاهها حکم نامشروع می‌گیرند.و قاضی هم اگر چه کار خلاف واقع شده در شورا را می‌داند اما به ناچار ….شورا ها باید موضوع را بدون وکیل در خودشان حل کنند و راهی به دادگاه نداشته باشندمثل شوراهای روستایی زمان گذشته..(کدخدا منش).اینها شدند جاده صافکن وکلای حقه باز و احکام خلاف عدالت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا