اخبارویژه

وکیل مدافع مصطفی تاج زاده : به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ‌گونه ملاقاتی نداده‌اند

وکلاپرس- وکیل مدافع سیدمصطفی تاج زاده در بیان جزئیاتی از آخرین وضعیت پرونده بازداشت تاج زاده گفت: در بی خبری محض به سر می بریم و اجازه ملاقات داده نشده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از جماران، دکتر امیر حسین‌آبادی(وکیل مدافع سید مصطفی تاج‌زاده) اظهار داشت: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاج زاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تاکنون هر خبری که درباره اتهام آقای تاج زاده به دست آمده است، از روی اظهارنظرهایی بوده که در فضای مجازی صورت گرفته و نمی تواند مورد استناد باشد.

به تاج زاده نیز اجازه نداده اند که تماسی با خانواده خود داشته باشد

حسین آبادی ادامه داد: انتظاری که وجود دارد این است که وکیل بتواند به پرونده آقای تاج زاده دسترسی داشته باشد. تاکنون علاوه بر اینکه به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ گونه ملاقاتی نداده اند، به آقای تاج زاده نیز اجازه نداده اند که تماسی با خانواده خود داشته باشد.

برخی رسانه ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می کنند؟!

رئیس اسبق کانون وکلای مرکز با اشاره به اتهاماتی که از سوی برخی رسانه های خاص علیه موکلش مطرح می شود، گفت: واقعا جای سوال دارد که در وضعیتی که وکلا و خانواده متهم اطلاعی از محتوای پرونده او ندارند، برخی رسانه ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می کنند؟! پخش اطلاعات علیه متهم در شرایطی که هنوز تفهیم اتهام به صورت رسمی انجام نشده، جرم است و همانطور که همسر آقای تاج زاده نیز گفته اند، حتما این برنامه وجود دارد که علیه رسانه هایی که اقدام به خبر پراکنی های شیطنت جویانه می کنند، اعلام جرم شود.

منبع: جماران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا