اخبار کانون ها

سومین انتخابات کانون وکلای یزد فردا برگزار خواهد شد

وکلاپرس ـ انتخابات کانون وکلای یزد مطابق آگهی منتشر شده فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری یزد، سومین دوره انتخابات هیأت مدیره این کانون پنج شنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر در محل کانون و با حضور وکلای دادگستری برگزار خواهد شد.

امیدواری رییس کانون وکلای یزد به حضور پر شور وکلا

دکتر محمد حسین جعفری، رییس کانون وکلای یزد و رییس هیأت نظارت بر سومین دوره انتخابات هیأت مدیره انتخابات این استان با اظهار امیدواری نسبت دغدغه وکلای یزدی برای تعیین سرنوشت صنفی خود، از ایشان برای حضور در انتخابات روز پنجشنبه با صدور پیام زیر دعوت کرد:

پنجم تیرماه امسال به مانند سی ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ و بیستم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، بی شک یکی از روزهای ماندگار در تاریخ جامعه وکالت استان یزد خواهد بود. در این روز وکلای فرهیخته با حضور باشکوه خود در سومین دوره انتخابات هیأت مدیره موجب اعتبار و اقتدار نهاد وکالت و کانون وکلا، ارتقای جایگاه وکیل مدافع، ایجاد توان مضاعف منتخبین برای خدمت به اعضا، مقابله با هجمه های وارده به پیکره کهن ترین نهاد مدنی ایران و دفاع از حقوق عمومی و حقوق اساسی مردم خواهد شد.
اینجانب ضمن دعوت از همه وکلا به مشارکت فعال و پرشور به عنوان نماینده منتخب شما در هیات مدیره خانه صنفی، رجاء واثق دارم انتخاباتی باشکوه، سالم و سازنده در پنجم تیرماه رقم خواهد خورد.

 آگهی انتخابات کانون وکلای یزد
آگهی انتخابات کانون وکلای یزد

سومین انتخابات کانون وکلای یزد به صورت الکترونیکی و مکتوب در محل کانون وکلای یزد برگزار می شود. بر این اساس پیشتر کانون یادشده در اطلاعیه ای اعلام کرد «کانون وکلا در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ برای مراجعه کنندگان تعطیل می‌باشد و صرفاً حوزه انتخاباتی خواهد بود».

البته لازم به ذکر است وکیل «احمد محترم» و «محمد علی رنجبر» ، نامزدهای سومین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان یزد، از ادامه رقابت در انتخابات هیات مدیره انصراف دادند.

گفتنی است کانون وکلای یزد یکی از جوان ترین کانون های وکلای کشور است که در اجرای مواد ۱ و ۳ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، از اردیبهشت سال ۱۳۹۵ شمسی از کانون وکلای مرکز منتزع شد و به عنوانی بیست و چهارمین کانون وکلای کشوری(از میان ۲۵ کانون) شروع به کار کرد.

درباره کانون وکلای یزد بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا