اخبار کانون هاویژه

بیانیه کانون وکلای مازندران در خصوص اظهارات شمس الدین حسینی: چه طرحی به ابتکار شما در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که تورم و گرانی افسارگسیخته را مهار کرده است؟!

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مازندران در واکنش به اظهارات شمس الدین حسینی در خصوص صلب صلاحیت کانون های وکلا، بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس  در نشست علن  مجلس شورای اسلامی مورخ سه شنبه، ۲۷ تیرماه، سیدشمس الدین حسینی در خصوص آزمون های مراحل کارآموزی کانون های وکلا و مرکز وکلا موضع گیری کرده و آن ها را خلاف قانون و تفسیبر به رای دانسته بود.

وی عنوان کرده بود: در صورت نیاز به اساسنامه کانون وکلا و مرکز وکلا ورود و از آنها سلب صلاحیت می‌کنیم  تا در مقابل قانون و منافع مردم برای منافع خود نایستند.

کانون وکلای دادگستری ماندران در این جوابیه خطاب به شمس الدین حسینی عنوان داشته: جنابعالی تریبون مجلس را محلی برای تاختن بی پروا و تهدیدآمیز خود علیه نهاد وکالت قرار داده اید و با ادبیاتی دون شأن نماینده مجلس و جایگاه رفیع قوه مقننه از این تریبون برای بیان شعارهای خویش استفاده میکنید.

همچنین در بخش دیگری از بیانیه آمده است:  آیا میدانید وکیل دادگستری از کمترین حمایتهای ناشی از بازنشستگی و از کار افتادگی برخوردار است؟ آیا میدانید وکلا تحت حمایت بیمه خدمات درمانی قرار ندارند؟ آیا شده در این فقره کمی احساس مسئولیت کنید و به فکر تصویب قانونی برای حل این مشکلات هم باشید؟!

متن کامل بیانیه را در ادامه مشاهده می کنید:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده محترم مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی

کانون وکلای دادگستری مازندران، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار و گفتار جنابعالی در مجلس شورای اسلامی در خصوص نهاد وکالت اعلام میدارد. متأسفانه جنابعالی تریبون مجلس را محلی برای تاختن بی پروا و تهدیدآمیز خود علیه نهاد وکالت قرار داده اید و با ادبیاتی دون شأن نماینده مجلس و جایگاه رفیع قوه مقننه از این تریبون برای بیان شعارهای خویش استفاده میکنید.

جناب آقای حسینی!

انتظار میرود به جای سردادن شعارهای عامه پسند از تریبون مجلس، آرامشتان را حفظ کنید و با زبان منطق به گفتگو بپردازید. اکنون که به سلاح قانونگذاری مجهز میباشید و متأسفانه اکثریت نمایندگان مجلس هم بدون واکاوی وضعیت موجود و آینده نگری دست به تصویب هر قانون پیشنهادی علیه وکلا و کانون وکلا میزنند، شایسته نیست همچنان بر طبل مخلافت و عداوت خود با کانون وکلا بکوبید. لذا توصیه میکنیم با زبان منطق و در بستر یک گفتگوی عقلانی باهم سخن بگوییم که به فرموده حضرت سعدی

دلایل قوی باید و معنوی/ نه رگهای گردن به حجت قوی

جناب آقای دکتر حسینی؛

حسب اطلاع درس اقتصاد خوانده اید و از قضا استاد علم اقتصاد هم هستید ممکن است بفرمایید حاصل این عالمیت شما در علم اقتصاد چه بوده است؟ چه طرحی به ابتکار شما در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که تورم و گرانی افسارگسیخته را مهار کرده است؟!

جناب آقای حسینی؛

آیا میدانید حاصل دستپخت جنابعالی در تصویب قانون تسهیل کسبو کار در حوزه وکالت چه بوده است!؟  لطفا سری به کانونهای وکلا و یاذسازمان سنجش آموزش کشور بزنید تا کارنامه تعداد قابل توجهی از قبول شدگان آزمون سال گذشته را که بر اساس قانون عجیب و غریب شما پذیرفته شده اند، ملاحظه بفرمایید و آنگاه بابت تصویب این قانون فخرفروشی کنید. شما کاری کرده اید که حتی بسیاری از پذیرفته شدگان برتر این آزمون هم از احساس ناخوشایندی برخوردار باشند. چطور وجدانتان اجازه می  دهد جان و مال و عرض ملت در اختیار کسانی قرار بگیرد که میانگین نمره آنان در آزمون کارآموزی وکالت کمتر از ۱۰ بوده است درحالیکه نمره قبولی مدارس ابتدایی این کشور، کمتر از ۱۰ نیست!

جناب آقای حسینی؛

آیا میدانید چه تعداد از وکلا توان مالی اجاره دفتر وکالت هم ندارند؟ و چند درصد آنان حتی نسبت به تمدید پروانه وکالت اقدام نکرده اند؟ آیا میدانید حتی برخی از کارآموزانی که با شوق و اشتیاق فراوان وارد این عرصه شده اند از تمدید پروانه کارآموزی خود هم عاجزند؟

آقای حسینی؛

آیا میدانید وکیل دادگستری از کمترین حمایتهای ناشی از بازنشستگی و از کار افتادگی برخوردار است؟ آیا میدانید وکلا تحت حمایت بیمه خدمات درمانی قرار ندارند؟ آیا شده در این فقره کمی احساس مسئولیت کنید و به فکر تصویب قانونی برای حل این مشکلات هم باشید؟!

جناب آقای حسینی؛

انتظار میرود دست از ذهنیت گرایی منفی خود نسبت به کانون وکلای دادگستری بردارید و در جاده واقعیت قدم بردارید. به جای تبدیل جوان بیکار به وکیل بیکار که نتیجه ای جز ایجاد بحران در نظام حقوقی و قضایی کشور ندارد، به فکر احیای واقعی اقتصاد این کشور که متخصص در این حوزه هستید، باشید که خیر دنیا و آخرت شما و ملت شریف در آن نهفته است.

جناب آقای شمس الدین حسینی؛

یقین داشته باشید کانون وکلای دادگستری برخلاف پنداشت اشتباه جنابعالی، خود را مقید به احترام و اجرای قانون میداند حتی اگر این قانون توسط اشخاصی چون جنابعالی که بر مبنای باورمان به اصول و مبانی قانونگذاری آشنایی ندارند، به تصویب رسیده باشد. همچنین به دلالت و صراحت آیات متعدد قرآن کریم در باب امربه معروف و نهی از منکر و در اجرای اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی میداند به شما یادآوری مینماییم؛ فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهید و اگر از علم و دانشی در حوزه
اقتصاد برخوردار هستید از آن برای فروکاست مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم استفاده نمایید.

جناب آقای دکتر حسینی!

کانون وکلای دادگستری مازندران به استناد آیه شریفه «و بشر العباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه» آمادگی خود را جهت هر نوع گفتگو و تعامل سازنده با جنابعالی و البته در بستر احترام متقابل، بر مبنای مستندات عینی و آمارهای واقعی اعلام میدارد.ً و امیدوار است با تبیین واقعیاتی که برای شما احتمالا روشن نیست، نگرش و روش نادرست شما را اصلاح نماید.

والسالم علی من اتبع الهدی

کانون وکلای دادگستری استان مازندران

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان مازندران 

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    (اینجانب دانش آموخته حقوق میباشم خواهش میکنم پیام بنده را منعکس فرمایید)
    در پاسخ به اظهارات کانون وکلای محترم مازندران:
    ۱-ایا از تعداد وکلا به نسبت جمعیت در سایر کشورهای دنیا اطلاع دارید؟در سالهای گذشته چه اقدام موثری در جهت رفع این نقیصه انجام داده اید؟
    ۲-لطفا دیدگاههای خود را از زبان فارق التحصیلان حقوق بیان نکنید که بی شک جمع کثیری از ایشان با شما موافق نیستند.
    ۳-فراموش کرده اید در سالیان گذشته چه هزینه های کلانی از هزاران داوطلب اخذ میشد و فقط تعداد قلیلی از ایشان پذیرفته میشدند؟
    ۴-نتیجه تدبیر شما در سالیان گذشته غیر از بیکاری فارق التحصیلان حقوق و هزینه های گزاف حق الوکاله و کمبود وکیل چه بوده است؟
    ۵-چه نظارتی بر عزل وکلای شایسته، قبول وکلای فاقد صلاحیت، هزینه های گزاف تغییر حوزه وکالت ،هزینه های سرسام آور شرکت در ازمون ها صورت گرفته است؟ غیر از این است که همه موارد اخیر در سایه «استقلال کانون وکلا» صورت پذیرفته است؟
    ۶-شما که داعیه قانونمداری در این کشور دارید چگونه خود را سوای از نظارت قوه قضاییه و نهادهای نظارتی میدانید؟! در کدام قانون ،کانون وکلای دادگستری بعنوان نهادی معرفی شده که هیچ نظارتی بر ان مترتب نیست؟ این استقلال چه منافعی برای شما ایجاد میکند که از رفع ان هراسان و نگرانید؟
    ۷-فراموش نکنید طرح تسهیل کسب و کار بالاخص در حوزه وکالت ، خواسته به حق و بجای اکثر دانش‌اموختگان حقوق است که مجلس محترم در راستای حمایت از این قشر اسیب دیده از جانب کانون وکلا، آن را تصویب نموده است.

    1. دوست عزیز به شتره گفتند چرا ش ا ش ت از پسه گفت چی چیم مثل همه کسه؟
      عزیز کجای ما شبیه اون کشورهاست که تعداد وکلای ما شبیه اونا باشه؟
      عزیزم من سردفتر ۲۲ سابقه هستم وقتی سردفتری قبول شدم اختبار را از دست بزرگانی مثل شهری و میرحسینی و تفکرشان و …. قبول شدم
      وقتی امتحان وکالت قبول شدم لذت بردم
      امروز به کارنامه این دوره نگاه کن؟
      عزیزم الفبای حقوق را نمی‌دانند و قبول شده اند انوقت جان و مال و ناموس مردم را در گرو دارند به عنوان وکیل.
      بله وکیل بگیرند با همین قانون اما با کارآموزی مفید و اختبار قوی
      که سره از ناسره معلوم بشه.
      اسن شمس الدین حسینی در دوره احمدی نژاد وزیر اقتصاد بود دستپختش اون افتضاح دلار هزاری به ۴۰۰۰ تومنی شد
      حالا اون همین گلکاری را جای دیگه هم بکنه
      کل طبیب بودی سر خود دوا نمودی
      عرضه داشت در رشته تحصیلی خودش اقتصاد کاری می‌کرد جلوی این تورم گرفته بشه نمیخواد وارد حوزه حقوق بشه که فهمی ازش نداره

  2. مهم ماشین های شاسی بلند و حقوق های نجومی و رانت های این به اصطلاح نمایندگان است گرونی و تورم و فقر و فحشا و دزدی و اختلاس،از نظر این جماعت مقدمات ظهور است.و مردم هم همیشه در صحنه.علی برکت الله.کجایید ای شهیدان خدایی.؟

    1. شرم بر کانون وکلا که فقط عوام فریب هستنداز .وکلای که مردم با دست.مزدهای نجومی دچار مشکل کرده اند خبر دارید حضرت اقا .مگر نظر شما این نیست که اصلا وکالت شغل نیست پس چرا اینقدردر انحصار حضرت عالی باشد چقدر کانون وکلا در حق مردم ظلم میکند که مردم توان گرفتن وکیل ندارند کجا هستید حًضرت اقا که ببینید

  3. آقای حسینی اینجا اونجا نیست.ممکنه در شهرستان مورد وکالت خود همه به به و چهچه شما را جار بزنن. ولی بقیه مازندران مثل اونجا نیستند و در مقابل اظهارات غیر کارشناسی شما با دلیل می ایستند.

  4. عرض سلام ادب و احترام بنده تقدیم شما . سواد و توانایی وکیل درعملکرد او در دفاع از موکلش مشخص خواهد شد . وچنانچه سواد وتحلیل حقوقی نداشته باشد بی تردیدمحکوم به کارگیری است.شما بهتر می‌ دانیدکه داشتن سواد حقوقی عملی و تسلط بر رویه محاکم و نگارش لوایح حقوقی با تست های آزمون به مراتب متفاوت است چه بسا افرادی که آزمون تستی با رتبه بالایی داشتند ولی وکیل توانمندی در عمل نشدند اطمینان داشته باشید مردم قدرت تشخیص این رو دارن که دفاع از حقوق مالی و کیفری خود را به کدام وکیل بسپارند .مثل سایر رشته های خدماتی که مردم قبل از مراجعه به هر متخصصی تحقیق میکنن.پس از زیاد شدن وکیل نگران نباشید. چون درمیدان عمل ناچار به تحقیق و افزایش سواد حقوقی خواهند شد و اگر نتوانند مردم به آنها مراجعه نخواهند کرد. وتوهم میتوانستم و نگذاشتن از آنها گرفته میشود گذاشتن و نتوانستی طلبی از جامعه نداشته باش درآمد این حرفه نیزبین افراد توانمند آن تعدیل خواهد شد و آنهایی که نتوانند کیفیت علمی و عملی خود را ارتقا دهند کنار می‌روند پس خواهشمنداست جلوی رقابت عملی و واقعی دانش آموختگان حقوق را در میدان واقعی نگیرید .

  5. کار حسینی و دفاعش عالی، ،،هر چی وکیل زیاد بشه مردم راحتترن و حق الوکاله نجومی کم میشه

  6. به نظر اظهار نظر کانون وکلای دادگستری براساس تهدید منافع صنفی است کانون وکلای دادگستری در همه استانها موانع مصنوعی زیادی بر سراه کارآموزان قرار داده اند واز درجنگ فرسایشی با کارآموزان و متقاضیان حرفه وکالت در آمده‌اند باید در رفتار کانون وکلای دادگستری تجدید نظر شود وبدون جهت
    وتنها براساس منافع صنفی سد راه متقاضیان حرفه وکالت نشوند

  7. کشور درگیر و مریض چه صنفی پول پارو میکنن وکلا و پزشکان. صنعت صفر مهندسین بیکار و اقتصاد داغون

  8. نامه خیلی خوبی بود به خدا قسم اگر کسی این مجلس را به توپ ببندد قطعا به بهشت می‌رود ۹۹ددرصد نمایندگان‌مجلس ….. لیاقت نمایندگی را ندارند خدا را شکر دوره نمایندگی … در حال اتمام هست

  9. آقایون کانون وکلا! شما که با این بیانیه از حجالت شمس الدین در اومدید و هرچی خواستید بارش کردید. ایشون نماینده است و وظیفه قانونی اش پیگیری این مسائله بعد شما قضیه را می پیچونید و می زنید به حاشیه مسائل دیگه!؟ مگه وکالت شغل فردی و خصوصی نیست؟ شما مگه کارمند دولت یا نهادی هستید که توقع بیمه درمانی و بازنشستگی دارید؟ درامدتان خصوصیه پس خودتان باید به فکر بیمه و بازنشستگی باشید. البته وکالت شغل سخت و پر دردسریه، ولی رفتار برخی از همکاران شما در مورد برخی پرونده های خاص وجهه شما را زیر سؤال برده.

  10. سلام ،نظر نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در خصوص کانون وکلا ،نظر محترم و کارشناسی بوده است،چطور دانشجو درس میخواند با معدل بالایی قبول میشه اجازه وکالت نمی‌دهید و شما بدنبال فروش کتاب و سوالات آن و ایجاد رانت هستید تا امتحان کذایی بگیرید و بعدش می‌فرمایید بی سواد. شما میتونید کلاس آموزش بزارئی و به جوانان تحصیلکرده مان آموزش بدهید و وارد کار شود ،مگر در ایران برات بالای پنجاه سال منسوخ نشده هنوز دارید در آزمون سوال طرح میکند و کلاس‌ها ی آن چندانی می‌گذارید تا برات را درس بدهید و عمر جوانان ما تلف بکنید،بسه دیگر، دکان باز کردین، همه جوانان فارغ التحصیل رشته حقوق به نظر نمایندگان مجلس احترام گذاشته و حمایت میکنند.

  11. کاملا صحیح است،قبلا باور نمیکردم وکلا حتی یک بیمه درمانی نداشته باشند و مجبور به خرید هر ساله آن باشند ولی در کمال تعجب وقتی وارد شدم دیدم …. ناگفته نماند کانون وکلا و وکلا این ضربه را از دوری به نظام میخورند! چرا اعضای عالی رتبه نامه به مقام معظم رهبری انقلاب نمینویسید ؟! ایشان فردی حکیم هستند و بینشی عمیق دارند، قطعا با این منطق مسلم موافق هستند.

  12. به قول خودش با یک کیف برزنتی از شهرستانشون اومده تهران ، حالا خودشا دخیل در همه امور میبینه

  13. سلام و درود بر مدیران کانون وکلای دادگستری مازندران که امر به درستی به آقای حسینی یاد آور شدند که جاهلانه قدم در عرصه قانونگذاری نگذارد

  14. ضمن تشکر از بیانیه کانون وکلا ، متاسفانه اکثر مسئولین دچار سندروم همه چیز دانی هستند و در کمال تاسف آگاهانه چنین روندی را دنبال می کنند . بخشی از یک واقعیت در مورد این افراد برگرفته از منبع: Live Bold and Bloom :
    افراد همه‌چیزدان تقریباً بر سر هر چیزی که تصورش را بکنید بحث می‌کنند و هدفشان از این کار صرفاً ارسال این پیام به طرف مقابل است که من چیزی را می‌دانم که شما نمی‌دانید. آن چیزهایی که این افراد واقعاً نمی‌دانند برایشان هیچ اهمیتی ندارد زیرا آن‌ها کاملاً متقاعد شده‌اند که همه چیزهایی را که باید برای ایجاد یک بحث و پیروزی در آن لازم است بدانند، می‌دانند و همین برایشان کافی است.
    به چالش کشیدن نکته‌ای که دیگران همه بر سر آن توافق نظر دارند و آن را پذیرفته‌اند، یکی از بهترین راه‌هایی است که به سرعت این افراد را در مرکز توجه قرار می‌دهد. همه به احتمال زیاد از خود خواهند پرسید که فرد همه‌چیزدان با چه چیزی مخالف است و چرا؟ و اگر او بتواند در جوابشان به نکته‌ای معتبر و باارزش اشاره کند و دیگران را وادار کند تا به آن مسأله از زاویه‌ای دیگر نگاه کنند، برای او یک پیروزی و برد تمام‌عیار محسوب می‌شود

  15. ایشون تموم بچه های فامیلش رو برده سرکار چه می‌فهمه درد مردم چیه یکی تو بانک مرکزی یکی تو وزارت دارایی تموم فامیلهای این آقای به ظاهر قانون مدار هستن متاسفانه وقتی مجلس در میشه از آدمهای بی سواد با مدارک دانشگاههای داغون کشور نتیجه میشه موج بیکاری اینچنین

  16. اخه کجا و کی با میاگین ۱٠ میتونه قبول بشه؟ قبل از قانون تسهیل هم تفاوت فاحشی بین نفرات برتر برخی کانون ها با کانون استانهای برخوردارتر بود.نفرات برتر کانون مرکز طراز بالای۱۱٠٠٠داشتند. خراسان رضوی حدود ۱٠٠٠٠ که نمونه کارنامه ها در اختبار موجوده. همین سال برخی کانونها با طراز ۸٠٠٠نفرات برتر داشتن. حضرات استاد حداقل طراز کسب قبولی پارسال حدود۷٠٠٠بوده کارنامه در مجموعه سایت اختبار هست که با میانگین درصدهای ۳۵ نتونسته قبول بشه میانگین ۱٠رو از کجا اوردید. حتی همون استانهای ضعیف تر هم با این درصد نمیتونه کسی قبول بشه

  17. اصلا ذات استقلال انحصارگرایی و رانت است.باید استقلال کانون وکلا گرفته شود تا اینطور نتواند بر قوه مقننه که کارش قانون گذاری است و وظیفه همه رعایت آن است بتازد و بر نماینده مردم که انتخابش کرده اند حرفشان را بگوید و حقشان را بگیرد بی ادبی کند.مجلس تحقیق و تفحص را همین اول از کانون وکلای مازندران شروع کنین که خیلی قانون شکنی و ظلم و خالی کردن جیب کارآموزان کرده و حقوق خواندگان را اسیر خود رایی خود میکند.بخاطر منافعشان دست به چه دروغهایی میزنند که پذیرفته شدگان با نمره ۱۰ قبول شدگان.خدا ازتان نگذرد که دروغ میگویید و بعد حرف از امر به معروف و نهی از منکر میزنید؟ هیچ وقت ما جوانان بیکار از ظلمی که شما انحصارگران برا ما روا داشته اید نمیگذریم که باعث ناامیدی به خود و اسلام و کشورمان شده ایم.دست از تزویر و دروغ و دنیا طلبی بردارید وتوبه کنید و بیشتر از این خودتان را خراب نکنین.چون به یقین مجلس مجبور به سر خم کردنتان به قانون میکند

  18. نسبت تعداد پزشکان عمومی و متخصص به جمعیت کشور قابل قبول نمی‌باشد.
    عزیزان نماینده در مورد رسیدگی به این موضوع مهم که هم اشتغال زا است و هم با جان مردم در ارتباط است، چه اقدامی کرده‌اند.

  19. کانون های بزرگوار که در مقابل دو کلام حرف عالیجناب دکتر حسینی رگ گردنتان متورم شده است ،تنها دردتان به خطر افتادن منافعی ست که با تصویب قانون تسهیل با زحمات دکتر حسینی به تصویب رسید ،و الا بیانات سریع و شفاف اقای حسینی نیاز به هیچ گونه جبهه گیری ندارد ،با ورود وکلای جوان وپر انرژی ،پایانی ست بر ویژه خواری ،کانون های وکلا،کاش این متورم شدن رگ گردن ،برای جوانان کارشناس حقوقی بود که تا قبل از تصویب قانون تسهیل ،چندین سال پشت در ،ظرفیت استانی با تصویب دستور العمل های سلیقه ای شما مانده بودن ،دکتر سید شمس الدین حسینی برای جوانان این مرز وبوم و تصویب این قانون،از جان و وقت خود هزاران ساعت کار ،رایزنی کرده اند ،بدون هیچ چشم داشتی،زنده باد دکتر حسینی حامی جوانان این مرز وبوم زنده باد دکتر حسینی ،عزراییل ویژه خواری ،

  20. اقایان حقوقدان کانون وکلا،،جدیدا با کاهنان معبد امون،قابل مقایسه هستین،،به موجب اصل ۸۶ قانون اساسی،نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر ورای خود کاملا ازادند و نمیتوان انها را به سبب نظراتی. که در مجلس اظهار کرده اند یا ارائی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده اند تعقیب یا توقیف کرد،عزیزان کاهن کانون وکلا ،همین یه دونه ماده اگه بلد بودین اینجوری جامعه حقوق و جوانان حقوقدان را بر علیه سید شمس الدین مجبور به جبهه گیری نمی کردین ،هر چند درد شما ،پرونده های میلیاردی ست که با قانون تسهیل،،پر،،شدن چون با حضور هزاران وکیل تازه نفس ،برجهای نیمه ساخته،املاک چند میلیاردی،که از حق الوکاله های نجومی ،ساخته اید ،به اخر نمیرسند اینجوری به تب وتاب دروغگویی،حمله ناجوانمردانه،حسادت عریان،روی اورده اید ،غافل از اینکه اقبال دکتر حسینی چون نامش منور و نورانی است ،با این خضعبلات راه به جایی نمیبرید ،یا درهای کانون با روی گشاده فارغ از هر کینه و حسادتی برای وکلای جدید که همان خروجی قانون تسهیل هستند باز میکنید و با پرونده های به ناحق چند میلیاردی خدا حافظی میکنید ،قبل از اینکه دکتر شمس الدین حسینی با تصویب قوانین جدید با تمام نمایندگان عزیزی که در کنار ایشان هستند شما را به حافظه تاریخ بسپارند ،

  21. یک عده “امانت ندار” در داخل کانون های وکلای دادگستری با اظهارنظرهای غیر علمی و بی اساس آبروی وکلا و کانون ها را می برند… از وکلای پایه یک می خواهیم اجازه ندهند آبروی کانون وکلا چنین به مسخره گرفته شود… علت مایین بودن نمرات داوطلبان سوالات غیر استاتداردی است که نمره یک درصد اول را چنان پایین می کشد که هر کس ۷۰ در صد از آن را کسب کند به قول خودشان می شود زیر ۱۰… اولاً نمره خام اصلاً در آزمون های رقابتی معیار نیست که شما صحبت از ۱۰ و زیر ۱۰ و بالای ۱۰ می کنید در ثانی این نمرات به فرض پایین بودن مسبی است و در مقایسه با رتبه های برتر آزمون مشخص می شود… خودتان را گول می زنید یا فکر می کنید مردم همان همردم ساده دهه ۷۰ و دهه ۸۰ هستند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا