اخبار

رفع مشکلات حقوقی ۲۲۰۰ مددجوی کمیته امداد استان البرز با کمک ۸۰ وکیل نیکوکار

وکلاپرس _ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از خدمات حقوقی و قضایی رایگان ۸۰ وکیل نیکوکار به ۲ هزار مددجوی کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، رضا البرزی امروز مورخ ۹ دی ماه با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان این استان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:

رضا البرزی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در کمیته امداد البرز گفت: در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور یافته و در روزهای خاص اقدام به ارائه مشاوره به مددجویان مورد حمایت می‌کنند.

البرزی افزود: مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌ اجتماعی در جامعه دارد و توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جزو برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ضمن قدردانی از وکلای دادگستری و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان البرز به خاطر تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: همکاری کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با کمیته امداد البرز ادامه خواهد یافت.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ۵۳ هزار نفر مددجو زیر چتر حمایتی دارد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا