اخبار کارآموزی وکالتویژه

رئیس کانون وکلای خراسان: اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال به این سرعت انجام نخواهد شد

وکلاپرس- دکتر شیخ الاسلامی رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان، اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال را در فرصت محدود پیش رو، امری بعید دانست.

به گزارش وکلاپرس، در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون ادغام مرحله دوم و سوم کارآموزی وکالت در کانون‌هایی همچون کردستان و‌ اتصال کارآموزان به cms قوه قضائیه منتشر شد.

در همین راستا روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کردستان، با انتشار اطلاعیه ای این قضیه را تکذیب و اعلام کرد: تا زمان اصلاح ماده ۵۴ آئین نامه لایحه استقلال، امکان فعال سازی سامانه CMS کارآموزان وجود ندارد.

پس از صدور این اطلاعیه، دکتر عباس شیخ الاسلامی، رئیس کانون وکلای خراسان (رضوی – جنوبی) با اشاره به غلط بودن خبر ادغام مرحله دوم و سوم کارآموزی در کانون وکلای کردستان ضمن تاکید بر عدم توجه به شایعات، اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال، تصویب و اجرایی شدن آن را در کوتاه مدت بعید دانست.

بیشتر بخوانید:

دکتر شیخ الاسلامی در کانال تلگرامی اش نوشت:

سلام

چند روزی است کارآموزان ۱۴۰۰ با اعلام اینکه کانون وکلای کردستان، مرحله دوم و سوم را ادغام و‌ cms کارآموزان را فعال کرده اند، به کانون های دیگر هم فشار می آورند تا پیروی کنند.

همکار محترممان دکتر نامداری ریاست محترم کانون کردستان با ارسال این اطلاعیه قضیه را تکذیب کردند.

کارآموزان ۱۴۰۰ کانون خراسان خوشبختانه با دقت و‌سرعت،دوره اول و سه ماه از دوره دوم را هم گذرانده اند و سه ماه دیگر انشالله با انتخاب وکیل سرپرست سیستم cms انها فعال و می توانند وکالت کنند.

بنابراین به شایعات توجه نکنند و بعید است لااقل به این سرعت اتحادیه تقاضای تغییر آیین نامه و ماده ۵۴ را دهد و بعید است حتی اگر هم پیشنهاد به قوه داده شود، قوه با این سرعت ماده را تغییر دهد

بنابراین با قدرت کارآموزی را بر همین منوال انجام دهید.

به نظرم کارآموزان ۱۴۰۰ تا اینجا بسیار با کیفیت بهتر و با تجربه بیشتر کارآموزی کرده و در وکالت حتما از پیشینیان موفقترند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا