اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای اصفهان برای صدور گواهی وکالت تخصصی فراخوان داد

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری اصفهان اخیرا به منظور دسترسی آسان شهروندان به وکلای متخصص برای صدور گواهی وکالت تخصصی فراخوان داده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان، با انتشار آئین نامه کمیسیون گواهی وکالت تخصصی این کانون فراخوان صدور گواهی وکالت تخصصی را منتشر کرد.

پیشتر کانون وکلای قم نیز در اسفندماه سال ۱۴۰۰ و به دنبال تصویب شیوه نامه صدور گواهی وکالت تخصصی در اسکودا برای صدور گواهی وکالت تخصصی فراخوان داده بود.

بیشتر بخوانید:

کانون وکلای اصفهان اعلام کرد:

بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می رساند، کانون وکلای دادگستری اصفهان درنظر دارد در راستای اجرای بند(ه) ماده ۶ لایحه استقلال کانون های وکلای دادگستری و تبصره ماده ۲۲ آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکلای دادگستری مصوب ۱۳۹۹ و به منظور ارتقای صلاحیت علمی و تجربی وکلای پایه یک دادگستری و تخصصی نمودن حرفه وکالت با هدف تامین منافع عمومی و دسترسی آسان مردم به وکلای متخصص با رعایت دستورالعمل و شیوه نامه های مربوطه برای اعضای خود در حوزه های تخصصی مورد نیاز گواهی نامه صادر نماید.

لذا از همکاران دعوت می گردد با مراجعه به سایت کانون و مطالعه شیوه نامه و آیین نامه مربوطه از شرایط لازم برای ثبت نام اطلاع حاصل نمایند.

آئین نامه کمیسیون گواهی وکالت تخصصی کانون وکلای اصفهان را از اینجا دانلود کنید

شیوه نامه صدور گوهی وکالت تخصصی مصوب شورای اجرایی اسکودا را در اینجا بخوانید

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا