اخبار اسکوداویژه

فراخوان اسکودا برای اخذ گزارش از وکلای در معرض خطر

وکلاپرس– کمیته حمایت از وکلای در معرض خطر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) برای رای اخذ گزارش از وکلای در معرض خطر فراخوانی منتشر کرده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، بر اساس این گزارش وکلایی که خود یا یکی از همکارانشان در وضعیت خطرخیز قرار گرفته‌اند، گزارش این وضعیت را به همراه ذکر تلفن تماس و مشخصات کامل خود به پست الکترونیکی کمیته حمایت از وکلا ارسال نمایند.

کمیته حمایت از وکلای در معرض خطر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) از همه وکلای دادگستری دعوت می‌کند اگر چنانچه خود یا یکی از همکارانشان در وضعیت خطرخیز قرار گرفته‌اند، گزارش این وضعیت را به همراه ذکر تلفن تماس و مشخصات کامل خود به پست الکترونیکی dideban.scoda@gmail.com ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید:

در این فراخوان آمده است:

ا

حمایت از وکلایی که در راستای ایفای وظایف حرفه ای خود در معرض خطر قرار میگیرند وظیفه کانونهای وکلای دادگستری است؛ از همین رو کمیته حمایت از وکلای در معرض خطر اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از همه وکلای دادگستری دعوت می نماید اگر چنانچه خود یا یکی از همکارانشان در وضعیت خطرخیز قرار گرفتهاند، گزارش این وضعیت را به همراه ذکر تلفن تماس و مشخصات کامل خود به پست الکترونیکی dideban.scoda@gmail.com ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا