مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شد

وکلا می توانند برای رفع مشکلات سامانه با شماره تلفن های ۸۸۵۵۶۳۳۲، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ تماس بگیرند

وکلاپرس- مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز به کار مرکز تماس برای پاسخگویی و رفع مشکلات وکلا و سایر کاربران سامانه خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس حسن روحانی‌نیا، مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راه‌اندازی مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی خبر داد و اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز امکان پاسخگویی سریع و دقیق به ذینفعان و بهره‌مندان خدمات الکترونیک قضایی است.

به گفته وی این گروه می توانند شامل وکلا، کارشناسان و مشاوران محترم که ممکن است در حوزه خودکاربری سوالات و ابهاماتی را داشته و یا از اشخاص عادی جامعه باشند که ممکن است سوالاتی در حوزه‌های مختلف مربوط به دفاتر خدمات و یا کلیت خدمات الکترونیک قضایی داشته باشند.

شماره تلفن های مرکز تماس

روحانی نیا بیان کرد: از این پس تمامی کاربران اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۶۳۳۲، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ با پیش شماره ۰۲۱ این مرکز از خدمات کارشناسان در خصوص ارایه خدمات الکترونیک قضایی و نیز پشتیبانی حقوقی و فنی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

ساعت کار مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

وی تصریح کرد: در فاز نخست راه اندازی، این مرکز روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ و روز‌های پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده ارایه خدمات مشاوره‌ای است.

روحانی نیا ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز همه روزه پس از پایان ساعات اداری نیز تا ساعت ۲۳ به صورت Oncall پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی افزود: در مرحله دوم و پس از تکمیل زیرساخت‌های لازم، زمان ارایه خدمات مرکز تماس کانون به ساعات بیشتر و ایام تعطیل تسری خواهد یافت.

این کانون همچنین اعلام کرده است که کارشناسان این مرکز از میان مجرب ترین کارشناسان که کاملا با بخش خدمات الکترونیک قضایی و خدمات خاص دفاتر قضایی آشنایی داشته و آموزش های تکمیلی را نیز سپری کرده اند، برای پاسخگویی تلفنی انتخاب شده اند.

خروج از نسخه موبایل