وکلاپرس- مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز به کار مرکز تماس برای پاسخگویی و رفع مشکلات وکلا و سایر کاربران سامانه خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
به گزارش وکلاپرس حسن روحانینیا، مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راهاندازی مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی خبر داد و اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز امکان پاسخگویی سریع و دقیق به ذینفعان و بهرهمندان خدمات الکترونیک قضایی است.
به گفته وی این گروه می توانند شامل وکلا، کارشناسان و مشاوران محترم که ممکن است در حوزه خودکاربری سوالات و ابهاماتی را داشته و یا از اشخاص عادی جامعه باشند که ممکن است سوالاتی در حوزههای مختلف مربوط به دفاتر خدمات و یا کلیت خدمات الکترونیک قضایی داشته باشند.
شماره تلفن های مرکز تماس
روحانی نیا بیان کرد: از این پس تمامی کاربران اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی میتوانند ضمن تماس با شماره تلفنهای ۸۸۵۵۶۳۳۲، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ با پیش شماره ۰۲۱ این مرکز از خدمات کارشناسان در خصوص ارایه خدمات الکترونیک قضایی و نیز پشتیبانی حقوقی و فنی استفاده نمایند.
بیشتر بخوانید:
- رایگان شدن خدمات دفاتر قضایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
- متن نهایی بند مربوط به سامانه الکترونیک ثبت قرارداد وکلا
- سامانه نظرسنجی محاکم دادگستری
ساعت کار مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
وی تصریح کرد: در فاز نخست راه اندازی، این مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده ارایه خدمات مشاورهای است.
روحانی نیا ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز همه روزه پس از پایان ساعات اداری نیز تا ساعت ۲۳ به صورت Oncall پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
وی افزود: در مرحله دوم و پس از تکمیل زیرساختهای لازم، زمان ارایه خدمات مرکز تماس کانون به ساعات بیشتر و ایام تعطیل تسری خواهد یافت.
این کانون همچنین اعلام کرده است که کارشناسان این مرکز از میان مجرب ترین کارشناسان که کاملا با بخش خدمات الکترونیک قضایی و خدمات خاص دفاتر قضایی آشنایی داشته و آموزش های تکمیلی را نیز سپری کرده اند، برای پاسخگویی تلفنی انتخاب شده اند.