اخبار کانون ها

محمود شکرپور رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام شد

وکلاپرس- با برگزاری انتخابات میان دوره ای هیات مدیره دوره چهارم کانون وکلای دادگستری ایلام، وکیل محمود شکرپور به عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره این کانون وکلای دادگستری ایلام با رقابت ۱۰ وکیل دادگستری (دو زن و هشت مرد) صبح روز ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل کانون برگزار شده بود.

پس از دادنامه تأیید صحت انتخابات هیات مدیره کانون وکلای ایلام توسط دادگاه عالی انتظامی قضات و تشکیل اولین جلسه هیات مدیره این نهاد در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، وکیل محمد حسین اسکندری  به عنوان رئیس این کانون انتخاب شده بود.

بر اساس سوابق موجود وکیل حسین اسکندری پس از سه ماه ریاست بر کانون وکلای ایلام، از حضور در هیأت مدیره استعفا داد و بعد از آن  آیت اله نظری به عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

با گذشت یک سال از هیات مدیره دوره چهارم کانون وکلای دادگستری ایلام و برگزاری انتخابات میان دوره ای هیات رئیسه  وکیل محمود شکرپور به عنوان رئیس این کانون برای یکسال آتی انتخاب شد.

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام، زهرا رحیمی به عنوان نائب رئیس و مهدی مهری به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

در گزارش هیات مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام آمده است:

جلسه هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۳.۰۸ ساعت ۱۳:۰۰ با موضوع انتخابات میان دوره ای هیئت مدیره برگزار گردید و پس از برگزاری انتخابات وفق مقررات قانونی:

آقای محمود شکرپور با چهار رأی به عنوان رئیس هیئت مدیره و سرکار خانم زهرا رحیمی با سه رای به عنوان نائب رئیس و با حفظ سمت با کسب پنج رای به عنوان دبیر هیئت مدیره و همچنین جناب آقای مهدی مهری با کسب چهار رأی به عنوان بازرس هیئت مدیره و با حفظ سمت به عنوان نماینده کانون وکلای دادگستری ایلام در صندوق حمایت وکلا، انتخاب گردیدند .

در پایان، مجموعه حضار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیریت صادقانه و دلسوزانه ی جناب آقای آیت اله نظری اعلام نمودند.

اداره امور رسانه و روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام

محمود شکرپور رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام شد
محمود شکرپور رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا