اخبار کانون هاویژه

مجمع عمومی اسکودا با حضور اکثریت اعضا برگزار شد

دکتر ابراهیم کیانی نایب رییس دوم اسکودا از برگزاری مجمع عمومی اسکودا با حضور اکثریت هیات مدیره کانون های وکلای کشور خبر داد

وکلاپرس- دکتر ابراهیم کیانی نایب رییس دوم اسکودا از برگزاری مجمع عمومی اسکودا با حضور اکثریت هیات مدیره کانون های وکلای دادگستری کشور خبر داد.

دکتر ابراهیم کیانی نایب رییس دوم اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در گفت و گو با وکلاپرس گفت: با توجه به مخالفت ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری این نشست در باغ رستوران باران، نشست را در ساختمان ۴ طبقه کانون وکلای مرکز برگزار کردیم.

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در محل جدید برگزاری مجمع گفت: کلیه پروتکل های بهداشتی در ساختمان کانون وکلای مرکز رعایت شد و هر کانون در یکی از اتاق های این محل حضور یافت تا هم فاصله اجتماعی رعایت شود و هم نشست مذکور به صورت حضوری انعقاد یابد.

دکتر کیانی افزود: دکتر جعفر کوشا بر اساس رای اکثریت اعضای هیات مدیره حاضر در محل برگزاری مجمع فوق العاده اسکودا، به ریاست این نهاد برگزیده شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام نایب رییس اسکودا در جلسه امروز اعضای هیات مدیره های ۱۸ کانون وکلای دادگستری حضور داشتند و ۷ کانون ایلام، زنجان، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، مازندران و گلستان غایب بودند.

دکتر کیانی در خصوص مخالفت هایی که با برگزاری مجمع در این تاریخ مطرح شده بود گفت: انتخابات در راستای مصوبه مجمع عمومی بوده است و براساس اساسنامه اسکودا با حضور اعضا و رسیدن حد نصاب مکلف به برگزاری هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا