قوانین و مقررات

قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور

مصوب: 1400/12/25

وکلاپرس ـ اگرچه متن قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در روزنامه رسمی منتشر نشده است، لیکن متن کامل و مورد تأیید شورای نگهبان این قانون منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود قانون بودجه سال ۱۴۰۱

دانلود فایل رسمی قانون بودجه ۱۴۰۱

 

 حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سیدابراهیم رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عطف به نامه شماره ۱۱۰٣٧۶ مورخ ١۴٠٠/۹/۲۱ در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال ١۴٠١ کل کشور که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ١۴٠٠/١٢/٢۵ و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می شود.

محمدباقر قالیباف

 بخشی از قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور

ماده واحده– بودجه سال ١۴٠١ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و هفتصد و نود و سه میلیارد و نهصد و سی و یک میلیون (۳۷,۵۸۷,۷۹۳,۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰) ریال به شرح زیر است:

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری داراییهای سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک داراییهای سرمایه ای و مالی، بالغ بر پانزده میلیون و دویست و هفتاد و سه هزار و هفتصد و چهارده میلیارد و ششصد و سیزده میلیون (۱۵,۲۷۳,۷۱۴,۶۱۳,۰۰۰,۰۰۰) ریال

شامل : ۱- منابع عمومی بالغ بر سیزده میلیون و نهصد و چهل و یک هزار و سیصد و هجده میلیارد و پانصد میلیون (۱۳,۹۴۱,۳۱۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال.

۲- درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر یک میلیون و سیصد و سی و دو هزار و سیصد و نود و شش میلیارد و یکصد و سیزده میلیون (۱,۳۳۲,۳۹۶,۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰) ریال.

ب- بودجه شرکتهای دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون (۲۲.۳۱۴.۰۷۹.۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال  و از حیث پرداخت هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده، میلیون (۲۲.۳۱۴.۰۷۹.۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

متن کامل قانون بودجه ۱۴۰۱ را در لینک زیر بخوانید:

دانلود فایل رسمی قانون بودجه ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا