اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

اعضای هیأت تحقیق و تفحص از کانون وکلا و اسکودا مشخص شدند

وکلاپرس ـ حاجی دلیگانی از تعیین یک هیأت ۱۵ نفره برای تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری و اسکودا در جلسه روز یکشنبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نشست روز یکشنبه کمیسیون گفت: در جلسه امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از کانون وکلا مشخص شدند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بر این اساس ۱۵ نفر از نمایندگان از سوی اعضای کمیسیون قضایی برای عضویت در این هیأت مشخص شدند که به زودی جلسه هیأت برای تعیین هیأت رئیسه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: براساس رأی اعضای کمیسیون حسینعلی حاجی دلیگانی، علی‌اصغر بسطامی، سیدمحمد مولوی، احمدحسین فلاحی، حسن نوروزی، سیدکاظم دلخوش، بهروز محبی نجم‌آبادی، علی‌اصغر عنابستانی، حسین رجایی، محمدتقی نقدعلی، مهدی باقری، نصرالله پژمانفر، سیدشمس‌الدین حسینی، رضا تقی‌پور و علی خضریان هستند.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است طرح تحقیق و تفحص از عملکرد کانون های وکلای دادگستری و اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۲ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. زنده باد
    با آرزوی توفیقات روز افزون برای این دلیر مرد مصمم و با اراده
    امید است شاهد حل مشکل جابجایی وجوه بی ضابطه و سلیقه ای در امر تغییر حوزه وکلا، و همچنین اداره ناصحیح وجوه صندوق حمایت و همچنین حل سایر مشکلات نهاد وکالت ناشی از فساد اعضاء و روسای آن باشیم
    و بزودی ناکارآمدی خود انتظامی کانون وکلا در جلوگیری از فساد نیز با نظارت های هرچه بیشتر قوه قضائیه مرتفع شود
    و روز به روز شاهد تصویب مقرراتی از این دست در راستای اصلاح وبهبود و نظارت بر وضعیت این نهاد وکالت باشیم که سال ها به حال خود رها شده بود.

  2. یکی پیدا نمیشه از نماینده شاهین شهرومیمه و رفقاش بپرسه که آیا اصلا صلاحیت و تخصص در این امور را داره که بی پروا فقط دخالت میکنه، چه قانونی به مجلس اجازه دخالت در همه امور را میده ؟ این هین بی قانونی و سوئ استفاده چند فرد از مجلسه که حوزه های انتخابیشون در کشور شاید سرجمع سیصد هزار رای نداشته باشه،مگه میشه یک نفر با فرض اتخاب مردم در یک منطقه کوچک بخواهد در امور کشوری دخالت کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا