اخبار کانون ها

میزان تسهیلات جدید به وکلا و کارآموزان وکالت کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس _ روابط عمومی کانون وکلای اصفهان جزییاتی از میزان و مبلغ تسهیلات بانکی به وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت را اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس اطلاعیه‌های اخیر صندوق حمایت وکلا، قرار است از محل اندوخته این صندوق در بانک ملی ایران تسهیلات و وام‌هایی به وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت داده شود.

بیشتر بخوانید:

بر اساس صورت جلسه اخیر هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان، میزان اعتبار تخصیص داده شده از سوی صندوق حمایت برای کانون اصفهان مبلغ ۰۶۰/۰۰۰/۰۰۰/ ۶۲۶ ریال (شصت و دو میلیارد و ششصد و شش میلیون تومان) تعیین شده است.

تعداد متقاضیان وام صندوق حمایت

به گفته نایب رئیس کانون وکلای اصفهان، در پی فراخوان به عمل آمده تعداد ۸۲ نفر متقاضی وام ۲۰۰ میلیونی، ۱۲۲ نفر متقاضی وام ۵۰۰ میلیونی و ۱۷۸ نفر متقاضی وام دو میلیارد تومانی بوده اند.

همچنین با توجه به اعلام صندوق حمایت جهت استفاده کارآموزان از وام  ۱۰۰ میلیون تومانی، تعداد ۱۴۷ نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید:

تعداد افراد معرفی شده به صندوق حمایت

در توضیح بیشتر از سوی نائب رئیس کانون وکلای اصفهان آمده است: «در جلسه ای که در مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ کمیته وام با حضور ریاست محترم کانون تشکیل داد مقرر گردید از طریق قرعه کشی، تعداد  ۱۴ نفر وام دو میلیارد تومانی و ۳۸ نفر وام ۵۰۰ میلیون تومانی و ۵۰ نفر وام دویست میلیون تومانی و نیز ۵۶ نفر از کارآموزان جهت استفاده از وام ۱۰۰میلیون تومانی به صندوق حمایت معرفی گردند.»

۱۰ نفر در لیست گروه ذخیره وام

همچنین در صورت جلسه مدیران کانون وکلای اصفهان درباره لیست ذخیره آمده است: «ضمناً مقرر گردید هریک از گروه های وام، دارای یک لیست ذخیره ۱۰ نفره از طریق قرعه کشی باشد که چنانچه به هر دلیلی هریک از همکاران از دریافت وام منصرف گردید یا شرایط دریافت وام را نداشت به ترتیب نوبت  از لیست ذخیره جایگزین آنان گردد.»

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. اول از همه خود وکیل باید شرف داشته باشد تا بتواند از مظلوم در برابر مجرم دفاع کند………
    خشت کج تاثریا کج می‌ره…
    حرف حق زدن تاوان دارد……‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا