اخبار صنفیاخبار کانون ها

عدم فربه‌سازی اتحادیه؛ شرط کانون وکلای دادگستری قم در مورد تاسیس پایگاه خبری نهاد وکالت توسط اسکودا

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قم در جلسات اخیر هیات مدیره، در خصوص پیشنهاد تاسیس پایگاه خبری نهاد وکالت توسط اسکودا، تصمیم گیری کرده اند.

به گزارش وکلاپرس، یکی از مصوبات شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷، تصمیم گیری در خصوص راه اندازی پایگاه خبری کانونهای وکلای دادگستری بود که بدین منظور نیز کارگروهی تشکیل شد.

در صورتجلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ در این خصوص آمده بود:

دستور ششم: نحوه راه اندازی پایگاه خبری کانون های وکلای دادگستری

مصوبه: «کارگروهی متشکل از آقایان جلیل جعفریان، شهرام مختاری، رضا وطن خواه و سعید آئینه وند طرح راه اندازی پایگاه خبری کانونهای وکلای دادگستری را بررسی خواهد کرد.»

پیرو این مصوبه و ارسال نامه ای از سوی اتحادیه به کانون های وکلا مبنی بر پیشنهاد تاسیس پایگاه خبری نهاد وکالت هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قم در این خصوص تصمیم گیری کرده اند.

طبق صورتجلسات منتشره از جلسات ۴۳، ۴۴ و ۴۵ کانون وکلای دادگستری قم، با تاسیس پایگاه خبری نهاد وکالت با شرط عدم فربه سازی اتحادیه، در ذیل واحد روابط عمومی اتحادیه موافقت شده است.

در یکی از بند های صورتجلسات این کانون آمده است:

۶- نامه واصله از اتحادیه مبنی بر پیشنهاد تاسیس پایگاه خبری نهاد وکالت که جهت بررسی و اظهار نظر به کمیسیون روابط عمومی ارجاع گردیده بود با اظهار نظر دبیر محترم کمیسیون در جلسه مطرح گردید.

با عنایت به اعلام نظر کمیسیون مذکور، مقرر شد تا به رییس محترم اتحادیه اعلام شود، با شرط عدم فربه سازی اتحادیه، پایگاه خبری در ذیل واحد روابط عمومی اتحادیه و با امکانات معقول و لازم و ارتباط گیری مستمر با روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری کشور و استفاده از افراد متخصص در حوزه روابط عمومی کانون ها به اخبار مرتبط با نهاد وکالت به صورت حرفه ای بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا