اخبار قوه قضاییهویژه

تغییر ساعت کاری واحدهای قضایی به ۷ صبح ؛ در تهران از ۱۸ شهریور و در سایر استان‌ها از ۱ مهر

وکلاپرس- ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه به روال قبل یرمی گردد.

به گزارش وکلاپرس با پایان یافتن برنامه ۳ ماهه تغییر ساعات اداری کارکنان در تابستان ماه (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور)، ساعات کاری کارکنان قوه قضائیه، به روال سابق بر می گردد.

در همین راستا معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه را ۷ صبح اعلام کرد که این برنامه در تهران از ۱۸ شهریور ماه و در سایر استان ها از ۱ مهر ماه اجرایی خواهد شد.

 به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه در استان تهران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ مطابق روال سابق از ساعت ۷ صبح و در سایر استان ها از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ مطابق ساعت مذکور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع می رساند، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با عنایت به تصویب نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ ه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت وزیران، مقرر گردید که ساعت شروع به کار کلیه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه در استان تهران از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ مطابق روال سابق از ساعت ۷ صبح و در سایر استان ها از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ مطابق ساعت مذکور خواهد بود.

ضمناً بدین وسیله از مجوزهای اصداری سابق در خصوص تعطیلی روزهای پنجشنبه برخی استان ها تابعه، رفع اثر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا