گفت و گو

عضو کارگروه سرمایه‌گذاری صندوق حمایت: به دنبال املاکی با قابلیت استفاده برای وکلا هستیم/ درباره تأسیس شرکت بیمه قرار است مطالعات مقدماتی انجام شود

وکلاپرس– عضو کارگروه سرمایه‌گذاری صندوق حمایت درباره برنامه این نهاد جهت سرمایه گذاری های صندوق گفت: درصدد تعیین نوع املاک برای خرید هستیم.

به گزارش وکلاپرس، جمعه ۷ مردادماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صندوق حمایت وکلا  در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی ماده ۱۷ آئین نامه ماده ۸ قانون تشکیل صندوق حمایت وکلا، کارگروهی به منظور سرمایه‌گذاری صندوق حمایت تشکیل داد.

املاک دارای ارزش افزوده گزینه مناسبی برای خرید هستند

وکیل سعید آیینه وند، نماینده کانون وکلای همدان در صندوق حمایت وکلا، ضمن تشریح آخرین اقدامات و تصمیمات این کارگروه گفت: اخیرا جلسه ای برگزار و از اقتصاددانی دعوت کردیم تا نوع املاک مناسب خرید تعیین و خریداری شود.

وی ادامه داد: نظر بر این بود که املاکی انتخاب شود که هم ارزش افزوده داشته باشد و هم قابلیت استفاده برای وکلا در سطح کشور را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نماینده کانون همدان در صندوق حمایت گفت: برای مثال خرید هتل‌ در شهرهای گردشگری گزینه مناسبی است و البته موضوع هنوز قطعی نشده است.

مطالعات مقدماتی برای تاسیس شرکت بیمه در حال انجام است

عضو کارگروه سرمایه گذاری صندوق حمایت افزود: تاسیس یک شرکت بیمه هم مطرح شده و قرار شد مطالعات مقدماتی درخصوص شرایط تاسیس و میزان سرمایه مورد نیاز و… در این خصوص صورت گیرد.

آینه وند گفت: کارگروه سرمایه‌گذاری ارتباطی به املاک ندارد و سرمایه‌گذاری مصوبه مجمع صندوق است. در موارد دیگر نیز با توجه به ۴۰ درصد سرمایه سود صندوق، نیازی به مصوبه مجمع نیست.

اعضای ثابت و متغیر کارگروه سرمایه‌گذاری صندوق

نائب رئیس کانون وکلای همدان درمورد اعضای این کارگروه گفت: ترکیب اعضای کارگروه به این صورت است که دو نفر از مجمع (من و وکیل محمد سلیمیان)، یک نفر از هیات مدیره(وکیل سنجر فخری) به عنوان عضو ثابت و سایرین (اقتصاددانان، متخصین حوزه سرمایه‌گذاری) به فراخور موضوع به جلسه دعوت میشوند.

وی ادامه داد: زمان برگزاری جلسات ثابت نشده است و هر زمان مدیران دعوت کنند، جلسات برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا