اخبار اسکودا

جندقی کرمانی پور: استقلال نهاد وکالت ناموس ماست

وکلاپرس _ سید محمد جندقی‌ کرمانی‌پور، رئیس اسبق اسکودا در همایش هیات عمومی کانون وکلا در کیش به سخنرانی پرداخت و از اهمیت استقلال کانون وکلا گفت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، رئیس اسبق اسکودا در در پنجاه و یکمین همایش هیات عمومی کانون وکلا در کیش ضمن تاکید بر اهمیت حفظ استقلال نهاد وکالت گفت: نباید بگذاریم استقلالی را که بزرگان نهاد وکالت به دست آورده‌اند، از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس اسبق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، استقلال نهاد وکالت را ناموس وکلای دادگستری خواند و گفت: نباید بگذاریم استقلالی که مرحوم سید هاشم وکیل و تلاشگران این عرصه به دست آورده‌اند را از دست دهیم؛ استقلال کانون وکلا ناموس ما است و به هیچ وجه نباید مورد خدشه واقع شود.

سید محمد جندقی‌ کرمانی‌پور طی سخنانی در پنجاه و یکمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری، برگزاری این همایش را نشانه‌ مدیریت خوب در کانون وکلای هرمزگان عنوان و اظهار امیدواری کرد که این رویه در آینده نیز تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

رئیس اسبق اسکودا با تاکید بر اینکه اگر کانون‌های وکلای دادگستری قوی باشند، اتحادیه کانون‌های وکلا نیز قوی خواهد بود، گفت: این کانون‌های وکلای دادگستری هستند که با مردم ارتباط مستقیم دارند.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا