اخبار آزمون هاویژه

سخنگوی اسکودا: آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز برگزار خواهد شد

وکلاپرس- بر اساس تصمیم شورای اجرائی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۳ در پائیز برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، جلسه شورای اجرائی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) امروز پنجشنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور نماینده های کانون های وکلا، برگزار شده است.

بر اساس اخبار منتشره در این نشست، با تصمیم اعضا، آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۳ در پائیز برگزار خواهد شد. همچنین اعلام شده است که روز برگزاری آزمون پس از هماهنگی با سازمان سنجش تعیین و همراه با شرایط و زمان ثبت نام داوطلبین متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر ابراهیم کیانی سخنگو و نایب رییس اسکودا در این خصوص گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد. یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

در گزارشی از نشست امروز شورای اجرایی آمده است:

زمان برگزاری آزمون سال ۱۴۰۳ کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری مشخص شد.

بر اساس تصمیم مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۰ شورای اجرائی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۳ در پائیز برگزار خواهد شد. در ضمن روز برگزاری آزمون پس از هماهنگی با سازمان سنجش تعیین و همراه با شرایط و زمان ثبت نام داوطلبین متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

روز برگزاری آزمون پس از هماهنگی با سازمان سنجش تعیین و همراه با شرایط و زمان ثبت نام داوطلبین متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است مصوبات نشست امروز تاکنون منتشر نشده است و همچنین بر اساس اخبار غیر رسمی اعلام شده است که آذرماه به عنوان زمان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.

تکمیلی:

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا