اخبار مجلس شورای اسلامی

جزئیاتی درباره تیراندازی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی

طبق اعلام پلیس خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است

وکلاپرس _ به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، روز سه شنبه فردی در خیابان مجاهدین نزدیک مجلس شورای اسلامی  اسلام اقدام به تیراندازی کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از تسنیم، روابط‌ عمومی مجلس شورای اسلامی از تیراندازی در در خیابان مجاهدین اسلام رو به روی بیمارستان شفا یحیاییان (نزدیکی مجلس شورای اسلامی) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در مقابل بیمارستان شفا یحیاییان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله عوامل انتظامی مستقر در محل اقدام به خلع سلاح عامل تیراندازی و دستگیری وی کردند.

سرهنگ نمک شناس گفت: از این شخص یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن کشف شده است. خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی وارد نشده است .

بیشتر بخوانید:

همچنین روابط‌ عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد؛ کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه‌ این فرد مشخص خواهد شد.

همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

منبع: تسنیم

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا