اخبار کانون ها

سیروس شهریاری رئیس کانون وکلای دادگستری بوشهر شد

وکلاپرس- دکتر سیروس شهریاری به عنوان رئیس هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری بوشهر انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری بوشهر ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار و نتایج آن نیز در همان روز اعلام شد.

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری بوشهر، در اولین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری بوشهر با موضوع تعیین ترکیب هیات رئیسه، دکتر سیروس شهریاری به عنوان رئیس این کانون و وکیل مهدی بنه گزی به عنوان نائب رئیس انتخاب شده اند.

 بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی کانون وکلای بوشهر از تعیین ترکیب هیات رئیسه این کانون عنوان شده است:

در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه یک هزار و چهارصد و سه خورشیدی،انتخابات درون هیات مدیره ای کانون وکلای دادگستری استان بوشهر تشکیل گردید و قبل از اتخاذ تصمیم، منتخبین ضمن قدردانی از مجمع عمومی وکلای دادگستری استان بوشهر و تاکید بر رعایت اصل بنیادین آزادی در تصمیم گیری ، بر لزوم وحدت و اتحاد در عین کثرت و تنوع عقاید جهت اعمال وظایف و قبول مسوولیت ها در مقابل جامعه وکالت استان و ایران تاکید نمودند و‌سپس با رای فردی و مخفی اقدام به انتخاب سمت های قانونی کردند.

در این جلسه، آقای دکتر سیروس شهریاری به اتفاق آراء به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر انتخاب شدند و سپس به اتفاق آراء آقای مهدی بنه گزی به عنوان نائب رئیس و خانم الهام بهمیاری به اتفاق آراء به عنوان بازرس و خانم یلدا جهانفر به اتفاق آراء به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب گردیدند.

در شور دوم؛ بنابر ضرورت تصمیم گیری، آقای بابک شایانی عضو اصلی هیات مدیره، به عنوان نماینده کانون در صندوق حمایت از وکلای دادگستری و آقای دکتر بهرام فرهمند صابر به عنوان نمایند کانون در شورای اجرایی اسکودا انتخاب شدند.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان بوشهر

 

هیات مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری بوشهر
هیات مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا