سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

وکلاپرس- مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران از راه‌اندازی سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم‌الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران خبر داد. این سامانه از امروز آماده ارائه خدمات است.

به گفته عبدالحسین رامشی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران، این سامانه به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس کرونا راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی چیست؟

مراجعه کنندگان واحدهای اجرا می توانند با ورود به بخش اطلاعیه ‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران ، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را از طریق این لینک دریافت کنند.

برای ورود به سامانه کلیک کنید:

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

در سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران از ساعت ۸ تا ۱۴، امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت ۶۰‌ نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می توانند به پرونده خود رسیدگی کنند.

مراجعه کنندگان برای دریافت نوبت باید کد ملی خود یا موکل خود را وارد و اداره مورد نظر خود جهت اخذ نوبت انتخاب کنند.

یکسری شرایط نیز برای مراجعه کنندگان به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:

بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل