اخبار قوه قضاییهویژه

سامانه عدلیران از ساعت ۲۲ تا ۲۴ امشب (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) از دسترس خارج می شود

وکلاپرس- بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه سامانه عدلیران از ساعت ۲۲ تا ۲۴ امشب به منظور بهینه سازی از دسترس خارج می شود.

به گزارش وکلاپرس بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درخصوص انجام به روز رسانی در سایت عدل ایران در شامگاه یازدهم خرداد اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع کاربران محترم سایت عدل ایران (www.adliran.ir) می رساند به منظور بهینه سازی سامانه های خدمات الکترونیک قضایی از ساعت ۲۲ تا ۲۴ مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۱ سایت عدل ایران از دسترس خارج می شود، لذا فعالیت در سامانه مذکور مقدور نمی باشد.

بر این اساس لازم است وکلا و افرادی که امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ روز اقدام مهلت های قانونی و قضایی آن هاست، پیش از ساعت ۲۲ برای ارسال لوایح یا سایر اقدامات از سامانه عدلیران استفاده کنند.

ضمن اینکه بهتر است مراجعه به سامانه عدلیران را به ساعات نزدیک به قطع شدن موکول نکنند، انتظار می رود با نزدیک شدن به ساعت ۲۲ بر حجم مراجعات به سامانه افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

رییس وقت قوه قضاییه در اجرای بند ۶ سیاست‌های کلی قضایی پنج ساله ابلاغی ۱۳۸۸/۹/۱ و بند ج ماده ۴۸ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و تبصره بند ج ماده ۱۱ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب ۱۳۹۰ و در راستای رفع اطاله دادرسی، تسریع در امور جاری محاکم و پیشگیری از وقوع جرم و با عنایت به اینکه در کلیه مراحل تحقیق و رسیدگی مدنی و جزایی و ارائه خدمات الکترونیک قضایی، داده پیام مطمئن برحسب نوع و محتوا در حکم نوشته، امضاء و اصل می‌باشد و نمی‌توان صرفاً به لحاظ شکل یا نحوه تبادل اطلاعات از اعتبار بخشیدن به محتوا و آثار قانونی آن خودداری نمود، آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی را در تاریخ ۱۳۹۱/۳/۲۲ تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا