اخبار کانون ها

آگهی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، آگهی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ این کانون را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس، طبق اطلاع رسانی صورت گرفته مهلت ده روزه ای از ۱۱ آبان تا ۲۰ آبان ماه برای ثبت نام الکترونیکی در نظر گرفته شده است و همچنین اعلام شده است که عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی شده و حق هیچ گونه اعتراضی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دانلود فایل پی دی اف اطلاعیه ثبت نام

متن اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به شرح زیر است:

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری کرمانشاه- سال ۱۴۰۲

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت، سهمیه آزاد و ایثارگر، دعوت بعمل می آید جهت ثبت نام نسبت به تهیه مدارک اقدام و سپس با مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه به نشانی /https://www.kermanshahbar.com از طریق منو سایت با ورود به اتوماسیون اداری با توجه به راهنما های موجود در سایت، ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری و سپس نسبت به دریافت استعلامات و تکمیل پرونده خود اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام الکترونیکی از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۸/۲۰ به مدت (ده روز)

مدارک لازم جهت ثبت نام (بارگذاری در سامانه اتوماسیون اداری):

توجه داشته باشید کلیه مدارک ارسالی باید اصل و یا برابر با اصل باشند.(هرگونه مدارک کپی به کارتابل متقاضی برگشت و عدم رسیدگی به پرونده به عهده ایشان می باشد)

فایل مدارک در سامانه حداکثر۳۰۰ مگابایت با فرمت jpg و با نام فارسی برای هر مدرک (مثلا تصویر شناسنامه (شناسنامه صفحه اول))

  • اسکن شناسنامه (تمام صفحات).
  • اسکن کارت ملی جدید (پشت و رو) در صورت عدم وجود کارت ملی گواهی ثبت نام.
  • اسکن دانشنامه لیسانس (پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی حقوق و ریز نمرات کاردانی و کارشناسی را نیز اسکن و ارسال نمایند).
  • اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان.)
  • اسکن مدرک ایثارگری (ویژه پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگری.)
  • اسکن گواهی قطع رابطه شغلی (ویژه شاغلین در ادارات دولتی.)
  • دریافت(دانلود) تعهدنامه ها و فرمهای موجود در سامانه اتوماسیون اداری و اخذ پرینت از آن و تکمیل با ذکر جزئیات و اطلاعات کامل و دقیق و امضای تعهدنامه ها و فرمهای مربوطه و اسکن آن در سامانه.
  • اسکن گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • هزینه ورودی که از طریق درگاه بانکی بصورت پرداخت آنلاین مندرج در اتوماسیون به نام کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه پرداخت می گردد.

(توجه مهم: پس از ورود به کارتابل، ابتدا مطابق با راهنما، مراحل ثبت نام را انجام داده و پس از ثبت درخواست پروانه وکالت، نسبت به پرداخت هزینه آنلاین اقدام گردد. لازم به ذکر است پس از پرداخت هزینه امکان تغییر و یا ارسال مدارک وجود ندارد).

  • دریافت استعلامات مربوطه و مراجعه به سازمانهای موردنظر و پس از دریافت پاسخ استعلام بارگذاری آن در سامانه اتوماسیون اداری

توجه: لطفا قبل از دریافت اوراق استعلام حتما طبق آموزش مراحل اولیه ثبت نام را طی و سپس در پایان از قسمت استعلامات نسبت به دریافت اوراق اقدام نمایید.

تبصره: مجوز تقاضا و ثبت نام فقط دانشنامه،گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی و یا گواهی صادره توسط دانشگاه که کلمه فارغ التحصیل در مورد متقاضی در آن درج شده و تاریخ آن قبل از برگزاری آزمون می باشد.بنابراین متقاضیان باید از ارائه گواهی تعداد واحد گذرانده شده خودداری نمایند.

  • کپی برابر با اصل شده کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم

تبصره: افراد فاقد کارت پایان خدمت یا معافی دائم همچنان که در آگهی ثبت نام نیز تصریح شده بود، حق شرکت در آزمون را نداشتند و هر اعتراضی نیز در این مورد غیر قابل استماع است.

  • اصل گواهی استفاده از سهمیه ایثارگری صادره از مراجع صالح در سال ۱۴۰۲ با کد رهگیری مخصوص ایثارگران (یا ارائه اصل و کپی کارت حضور داوطلبانه در جبهه،جانبازی،آزادگی و شاهد)

نظر به کنترل مدارک متقاضیان توسط سازمان سنجش آموزش کشور، چنانچه پذیرفته شدگان فاقد شرایط مندرج در آگهی آزمون باشند از ثبت نام آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد و قبولی شان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

احراز صحت مستندات فوق الذکر به عهده کانون وکلا می باشد.

نکتــــه:

ثبت نام کاملا الکترونیک می باشد و از مراجعه حضوری به کانون جدا خوداری فرمایید.

عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی می گردد و حق هیچ گونه اعتراضی وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است متقاضیان می بایست طی اطلاعیه ای که متعاقبا اعلام می گردد براساس روزهای تعیین شده در محل این کانون حضور و نسبت به تکمیل فرم احراز شرایط موضوع بندهای الف و ب ماده ۲ قانون کیفیت اخذ پروانه، جهت بررسی در کمیسیون ماده ۴۸ آیین نامه لایحه استقلال مصوب سال ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

سید طاهر نعلینی رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه

نکته: در صورت هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام، مراتب را با واحد رایانه (آقای کلهری) اعلام نمایید.

شماره تماس: ۰۹۱۸۹۱۹۲۹۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا