اخبار کانون هاویژه

درخواست تشکیل جلسه فوری هیأت عمومی اسکودا از سوی کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس- رییس کانون وکلای اصفهان ضمن اشاره به مخالفت دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون وکالت، تشکیل جلسه فوری هیأت عمومی اسکودا پیرامون برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ را از رییس اسکودا درخواست کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای اصفهان، دکتر رییسی در نامه ای خطاب به اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا) در خصوص اینکه برگزاری آزمون وکالت توسط سایر مراجع میسر نشده است، خواستار تشکیل جلسه فوری و هماهنگی بین کانون ها شد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ۱۳ بهمن ماه دکتر جعفر کوشا در نامه‌ به مدیران نهاد وکالت اعلام کرده بود که با توجه به این که نهادهای توانمند برای برگزاری آزمون‌های سراسری(از قبیل سازمان سنجش، جهاد دانشگاهی و دانشگاه پیام نور) حاضر به امضای قرارداد برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ نشده‌اند، کانون‌های وکلای دادگستری درباره نحوه برگزاری این آزمون نظرشان را ارسال کنند.

متن نامه دکتر لیلا رییسی به دکتر جعفر کوشا به شرح زیر است:

ریاست محترم اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران

با سلام

احتراما عطف به نامه شماره ۱۰۹۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ و ارسال اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ هیات رئیسه محترم مبنی بر آنکه برگزاری آزمون توسط سایر مراجع ( دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی ) میسور نبوده و عملا انجام تصمیم مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ هیات عمومی امکان پذیر نمی باشد، لذا نظر به آنکه در اطلاعیه مزبور پیشنهاد گردیده آزمون توسط کانون ها با محوریت اتحادیه بعمل آید و این امر مستلزم ارائه راهکارها و انجام هماهنگی بین کانون های محترم می باشد. لذا استدعا دارد مجددا و به فوریت هیات عمومی تشکیل تا در خصوص موضوع اتخاذ تصمیم واحد بعمل آید.

ضما این کانون مجددا پیشنهاد می نماید مراتب مداخله معاونت محترم قوه در فرایند برگزاری آزمون ورودی و دیدگاههای کانون ها در خصوص آئین نامه ابلاغی طی نامه ای با امضای روسای کلیه کانون ها با ریاست محترم قوه قضائیه مکاتبه و از معظم له درخواست ملاقات و تعیین وقت بعمل آید. ضمنا این کانون بر محوریت اتحادیه و انجام امور از طرف کانون ها تاکید مینماید.

با احترام
دکتر لیلا رییسی

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان

منبع: روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری اصفهان

یک دیدگاه

  1. ای کاش سرکار خانم دکتر رئیسی رئیس اسکودا بودند. بعد شاهد تحولات بسیاری در عرصه های کانون وکلا بودیم . بنظر بنده با مذاکره و تعامل سازنده با قوه قضائیه و معاونت محترم حقوقی آن قوه به یک نظر واحد برای برگزاری آزمون خواهید رسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا