اخبار بین المللی

خودکشی وکیل آمریکایی که در سال ۲۰۱۹ دختر شایسته این کشور نام گرفته بود

وکلاپرس- چسلی کریست، وکیل دادگستری که در مسابقه دختر شایسته ایالات متحده آمریکا سال ۲۰۱۹ برنده شده بود، بر اثر خودکشی جان باخته است.

به گزارش وکلاپرس، جسد چسلی کریست (chesliekryst) وکیلی که در سال ۲۰۱۹ دختر شایسته ایالات متحده آمریکا (Miss USA) شده بود، در ساعت ۷ صبح یکشنبه ۳۰ ژانویه در مقابل ساختمانی مرتفع در منهتن پیدا شد.

طبق اعلام پلیس منهتن چسلی کریست در طبقه نهم همان ساختمان زندگی می کرد و آخرین بار افراد او را در تراس طبقه ۲۹ ام دیده بودند. چسلی در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی نوشته بود: “امیدوارم این روز برای شما آرامش و صلح به ارمغان بیاورد”

بیشتر بخوانید:

مطابق یک بررسی میدانی صورت گرفته در سال ۲۰۱۶ میلادی، در مقیاسی بزرگ از وکلای دادگستری آمریکا، از ۱۲۸۲۵ وکیل، ۲۸ درصد دارای علائم افسردگی، ۱۹ درصد دارای علائم اضطراب و ۲۳ درصد دارای علائم استرس بوده‌اند.

سوابق کاری چسلی کریست

این وکیل دادگستری از دانشکده حقوق دانشگاه ویک فارست فارغ التحصیل شد، هم مدرک حقوق و هم مدرک MBA گرفت، او کارآموزی اش را در کانون وکلای کارولینای شمالی گذراند و در دفتر پوینر اسپرویل در شارلوت مشغول به کار شد.

چسلی در کنار حرفه وکالت خود یک وبلاگ مد برای زنان شاغل راه اندازی کرد و همچنین به عنوان یک مجری تلویزیونی در برنامه “Extra” مشغول به کار بود.

بیشتر بخوانید:

علل ورود چسلی به حرفه وکالت

این وکیل دادگستری در مصاحبه ای با کانون وکلای کارولینای شمالی در خصوص منبع الهام و الگویش برای حضور در حرفه وکالت گفته بود: من پنج خواهر و برادر دارم و همیشه وقتی به مشکل می‌خوردیم یا می‌خواستیم چیزی تغییر کند، من با والدین‌مان مذاکره می‌کردم. در نهایت متوجه شدم که از حمایت از دیگران لذت می بردم و به این حقیقت افتخار می کردم که مردم می توانند و به من اعتماد کنند تا در مسائل کوچک و بزرگ نماینده آنها باشم.

وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم و در دانشگاه کارولینای جنوبی شروع به تحصیل کردم، ناپدری ام، دیوید سیمپکینز، (که او نیز وکیل است و مانند من دارای مجوز در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است) به من کمک کرد تا یک شرکت حقوقی محلی پیدا کنم. او همیشه برای من کمک و منبع الهام بوده است.

مادر چسلی (آپریل سیمپکینز) نیز در سال ۲۰۰۲ عنوان دختر شایسته(معروف به ملکه زیبایی) آمریکا را بدست آورده بود. کریست گفته بود: «به یاد می‌آورم که شاهد پیروزی او بودم و او زمینه ای را فراهم کرد تا از مسائلی که برای او مهم بودند دفاع کنم و مردم به آن گوش می دادند.»

چسلی کریست (chesliekryst)
چسلی کریست (chesliekryst)

برنده شدن جایزه دختر شایسته آمریکا در سن ۲۸ سالگی

چسلی بعد از انتخاب به عنوان دختر شایسته آمریکا به علت اینکه مسن‌ترین شخصی بود که به عنوان برنده Miss USA انتخاب شده بود و دیگران او را در رسانه‌های اجتماعی از سن، ظاهر و نظراتش انتقاد کرده بودند، مقاله ای در مورد افزایش سن در جامعه ای که افراد را بر اساس ظاهر قضاوت می کند، در مارس ۲۰۲۱ ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

او در این مقاله نوشته بود: «هر بار که می گویم “من دارم ۳۰ ساله می شوم” کمی هول می کنم. گاهی اوقات می توانم با موفقیت این پاسخ ناراحت کننده را با هیجان پنهان کنم. جامعه هرگز با پیران، به ویژه زنان مهربان نبوده است.»

منابع: مجله آبا و سایت بالاتر از قانون و ان بی سی نیوز و کانون وکلای کارولینای شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا