اخبارویژه

حمایت معاضدتی کانون وکلای کردستان از خانواده زن جوان مریوانی شلیر رسولی

وکلاپرس- رییس کانون وکلای کردستان در واکنش به تعرض به شلیر رسولی حمایت این کانون را از طریق اعلام وکالت از سوی وکلای مجرب و توانمند عضو کانون کردستان اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری شخصی با قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت شلیر رسولی ، منجر به مقاومت این زن و سقوط وی از ساختمان به پایین می‌شود.

این زن جوان بر اثر شدت جراحات وارده عصر روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

رییس کانون وکلای کردستان: به افکار عمومی و وجدان عمومی خدشه وارد شد

رییس کانون وکلای دادگستری کردستان ضمن محکومیت هرگونه خشونت علیه زنان، حمایت این کانون را از خانواده مرحوم «شلیر رسولی» زن جوان مریوانی که قربانی تعرض شد از طریق اعلام وکالت از سوی وکلای مجرب و توانمند عضو کانون کردستان اعلام کرد.

احمد نامداری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام داشت: یکی از وظایف کانون وکلای دادگستری حمایت معاضدتی از شهروندان است و متاسفانه در اتفاق حادث شده در مریوان به افکار عمومی و وجدان عمومی خدشه وارد شده به همین دلیل  وظیفه خود می دانیم از خانواده آن مرحوم حمایت حقوقی نمائیم.

بیشتر بخوانید:

دستور رسیدگی خارج از نوبت پرونده

پیش از این نیز حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رییس دادگستری کردستان به رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان دستور داده بود موضوع را با سرعت و دقت پیگیری کنند و ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی ویژه قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده را در دادگاه کیفری یک استان صادر کرده و افزوده است: پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوان سریعا و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

فرد متهم هم اکنون در بازداشت است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا