دیدگاهویژه

رئیس کانون کرمان در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق؛ وکلا فریاد خود را به هر نحو ممکن به گوش دلسوزان نظام و اسلام برسانند

وکلاپرس- دکتر محمد عارفی رئیس کانون وکلای کرمان در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم توسعه، آن را اقدامی غیر منصفانه و عجولانه توصیف کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم توسعه، اختیار صدور، تمدید و ابطال پروانه وکالت از کانونهای وکلای دادگستری گرفته شده و به نهادی ذیل وزارت اقتصاد و در قالب درگاه ملی مجوزها سپرده شده است.

وکیل محمد عارفی، رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان، در پیامی کوتاه این مصوبه را تیشه به ریشه نهاد وکالت توصیف کرده و از وکلا درخواست کرده «به هر نحو ممکن» در جهت حفظ کرامت و جایگاه وکیل تلاش کرده و مانع از تصویب نهایی این مصوبه شوند.

بیشتر بخوانید:

پیام رئیس کانون وکلای کرمان به شرح زیر است:

عرض سلام و ارادت دارم خدمت همکاران محترم، بزرگواران اگر امروز از باب مصلحت اندیشی شخصی، احتیاط فرضی، آسایش طلبی یا … در مقابل هجمه های غیر عادلانه و غیرمنصفانه بعضی از غافلین یا دشمنان عدالت طلبی خود را به خواب زده و مرده فرضی مطرح کنیم، دیری نخواهد گذشت که دشمنان حقوق حقه انسانها با تلقی مرگ قطعی مراسم ختم خود و هویتمان را خواهند گرفت.

استدعا دارم با نمایندگان مجلس تماس بگیرید، بنویسید و فریاد خود را به هر نحو ممکن به گوش دلسوزان نظام و اسلام برسانید تا شاید جلوی کسانی را که در حال کشاندن حق طلبی، دادرسی عادلانه و وکالت صادقانه به مسلخ هستند گرفته شود.

ارادتمند – محمدعارفی

‫۹ دیدگاه ها

  1. ان شاءالله آنچه خیر است برای حفظ حقوق عامه رخ دهد،
    لکن نهاد وکالت عمری تحت سیطره و اداره ی حضرات مدیران کانون بود بازهم نارضایتی ها فراوان بود، مدتی نیز این شیوه ی اداره را تجربه کنید، به هر حال وظیفه ی آموزش و پروش و سایر وجوه مدیریتی وکالت که کما فی السابق در دست نهادهای وکالت باقی خواهد ماند نگران نباشید.

    1. متأسفم برات
      اولا – وقتی حقوق ایران در محاکم بین المللی از بین رفت اونوقت متوجه می شوند و میشوید
      ثانیا – مگر الان وزارت اقتصاد تورم را کنترل کرده ؟!

  2. هر چقدر که مقاومت کنید حساسیت برای شکستن انحصارتان بیشتر خواهد شد، کانون وکلا باید در دل مرکز وکلا و مشاوران قوه ی قضائیه ادغام بشه ولاغیر

  3. نیست که شما ها خیلی به داد وکلا رسیدید . الانم انتظار دارید وکلای محترم به داد شما برسند . غیر از پول گرفتن از وکلا شما چه نقش اساسی در باره وکلا انچام دادید . یک مورد بیان فرمایید تا ماهایی که در گمراهی به سر میبریم اطلاع پیدا کنیم . ینی طرف پروانه وکالتشو بگیره دستش بره بازار نیم کیلو سبزی خوردن نمیدن بهش . شماها شان وکالت رو با زیاده خواهی هاتون در جامعه از بین بردید . چه کاری برای وکلا کردید که الان همین وکلا به داد شما برسند .

  4. سلام شما نگران حق طلبی نباش و این همه داد و فریاد فایده نداره مجلس داره جلوی حق کشی و انحصارطلبی شما ها رو میگیره و انشالله رانت و حق کشی و …. را مجلس از بین میبره و دیگه فریاد زدن شماها هیچ فایده ای نداره فقط بشینید و عدلت رو نظاره گر بشید. اتفاقا دلسوزان نظام دارن کار رو در مجلس انجام میدن پس نگران چی هستین.

  5. سلام وقتتون بخیر، اصلا متن خبر به علت تغییر پوسته سایت که مثل حالت شب شده، قابل رؤیت نیست.

  6. من نمیدونم چرا کانونها به گریه افتادن؟ دلیلش چیه که کانون انقد ناراحته؟ مگه رشوه داشتن بین خودشون میگرفتن الان ترسیدن ؟؟ تابع قانون باشید انحصار پایان یافت .بسته انقد ناحقی ….!!!!!!!

  7. خطاب به دانشجویان حقوق ، دوستان خودتان را درگیر این صحبت ها نکنید ما نه عزیزکرده اسکودا و کانونها هستیم که حمایتمون کنن نه عزیز کرده دولت که بعداً بهمون پست و منصبی بدهند این واقعیت است که پرونده های رقم بالا را به دست من و شما نخواهند داد مگر عزیز کرده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا