اخبار آزمون هاویژه

نسخه رسمی دفترچه سوالات و کلید آزمون وکالت ۱۴۰۲ منتشر شد

وکلاپرس- سازمان سنجش و آموزش کشور دفترچه سوالات و کلید آزمون وکالت ۱۴۰۲ را که ۱۳ مرداد ماه با ثبت نام و حضور تقریبی ۱۱۰ هزار داوطلب برگزار شده بود، منتشر کرد.

دانلود دفترچه سوالات و کلید آزمون وکالت ۱۴۰۲

دانلود دفترچه سوالات

دانلود کلید آزمون وکالت ۱۴۰۲ 

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص انتشار دفترچه سوالات و کلید آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال ۱۴۰۲ (با نمایندگی اسکودا) آمده است:

به اطلاع شرکت کنندگان آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۴۰۲ «با نمایندگی اسکودا»  به تاریخ برگزاری ۱۴۰۲/۰۵/۱۳می رساند، دفترچه سؤالات و کلید پاسخ سؤالات آزمون مذکور هم اکنون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

داوطلبان می توانند سؤالات خود را در این خصوص، حداکثر تا روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲از طریق پست الکترونیکی: azmoon@scoda.org، مطرح نمایند.

 بدیهی است به درخواست هایی که به روش غیر از پست الکترونیکی اعلام شده و یا بعد از تاریخ تعیین شده (۱۴۰۲/۰۶/۰۲) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. در غیر استانداربودن سولات این آزمون همین بس که پاسخهای پیشنهادی اساتید با هم مغایرت داشت و کلید منتشر شده هم با نظرات اساتید یکسان نبود
    کاش خیلی سخت و سطح بالا سوال طرح می‌کردند اما نه آنقدر اختلافی و غیر استاندارد
    من خودم در مجموع خوب بودم تو این آزمون
    ولی این سوالا اصلا و ابدا عادلانه و استاندارد نبود

    1. اشغالترینرین سوالات بود اونم تو گرما یه عده …. خدانشناس مارو اسیر دست خودشون کردن .من که نفرین میکنم با اسید معده شدید سرجلسه بدون غذا تو گرما با برخورد بد مراقبان .با زندانی اینطور برخورد نمیشه که طراحان سوال بی کفایت باعث اعصاب و روان ماشدن ..کاش جامون عوض میشد اونا یه لحظه جای ما بودن…..

    1. علاوه بر غیراستاندارد بودن سولات آزمون مخصوصا درس آیین دادرسی مدنی،طراحا نباید نظر شخصی خودشون و مبنای جواب قرار بدن بلکه باید منطبق با قانون باشه،بنده به جواب سوالای ۲۶،۳۱،۵۹،۱۳۷و۱۳۹اعتراض دارم

      1. چقدر کلید منتشر شده با نظر اساتید فرق داره کلا با نص قانون هم مغایرت داره…چطور ممکن واقعا!؟!؟
        نمیخوایید کارآموز بگیری آزمون برگزار نکنید چرا با روح و روان و آینده داوطلب بازی میکنید….خدا ازتون نگذره

        1. سلام .متاسفانه همینطور است که میفرمایید . طرح سوال سخت با طرح سوالات ناجور و وقت خیلی ناجورتر . شما با این روش امتحان نشان دادید که منصفانه و بر اساس مصلحت اقدام نمی نمایید .حالا هی از قانون می‌گویید.

    1. دوست عزیزم من هم کاملا با شما موافقم پاسخ این دو سوال با توضیحات کتابهای مرجع سازگار نیست

      1. به نظر من در این چند سال اخیر اشغال ترین سئوالات و مزخرف ترین امتحانات رو کانون وکلا اسکودا طرح کرده و از راه برگذاری ازمون دارن کاسبی و کسب در امد میکنن هر نفر ۴۰۰/۰۰۰ تومن . سر از بیرون میزنه الهی این پولا حرمتون باشه

  2. خواهشا سوال ۳۱و ۲۶ از مجموع سوالات ایین دادرسی مدنی با توجه به اختلافی بودن جواب در کتابهای مرجع و متن قانون حذف گردند

  3. سلام سوالات غیر استاندار بوده باید همه را قبول کند و گرنه نفرین ماها دادوطلب که یک سال خوندیم و هزینه کردیم گریبان شما خواهد شد من با سن ۴۵ سال و بیماری دیابتی الان افسرده هستم کی جوابگوی درمان بنده ست دیابتم قابل کنترل هم نیست ..همسر جانباز هم هستم ..

  4. سلام دوستان به نظرتون با این درصد قبول میشم مدنی ۶۰ ایین دادرسی مدنی ۲۰ تجارت۲۰ اصول فقه۲۰ جزا ۷۰ کیفری ۷۰ اساسی۴۵خدا از طراح سوالات ایین دادرسی مدنی نگدره کلاتمرکز منو به هم ریخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا