گفت و گو

جزئیات اعطای وام بدون سود به وکلای کانون مازندران

وکلاپرس- رییس کانون وکلای مازندران درخصوص جزئیات اعطای وام به وکلای کم درآمد گفت: براساس توافقات صورت گرفته، وام اعطایی به وکلا بدون سود خواهد بود.

به گزارش وکلاپرس، اعضای هیات مدیره این کانون در جلسه سی ام (۱۷ اردیبهشت ماه) با افتتاح سپرده قرض الحسنه در بانک رسالت بابت پرداخت وام با سود اندک به وکلای پایه یک نیازمند و کم درآمد این کانون موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

وکیل بهرام ولیپور، رییس کانون وکلای دادگستری مازندران، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات اعطای این وام گفت: در ادوار گذشته هیات مدیره کانون وکلای مازندران نیز موضوع اعطای وام به وکلای کم درآمد را اجرایی کرده بودیم. این وام مستقل از وام‌هایی است که از سوی صندوق حمایت و یا برای تجهیز دفتر و خرید آن اعطا می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور تصمیم گرفتیم سپرده قرض الحسنه در شعبه ساری بانک رسالت به مبلغ ده میلیارد ریال بابت پرداخت وام به وکلا افتتاح کنیم. اعطای وام‌ با بهره ۲۳درصد از سوی همه بانک‌ها انجام شدنی است اما براساس توافقات صورت گرفته، وام اعطایی به وکلا بدون سود (صفر درصد) خواهد بود.

او درخصوص میزان مبلغ وام نیز گفت: مبالغ اعطای وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود و با اولویت وکلایی که توان مالی ندارند یا به دلیل بیماری و… در شرایط دشوار به سر می‌برند پرداخت خواهد شد. به عبارت دیگر مبنای اعطای وام، اولویت‌سنجی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا