اخبار صنفیویژه

برگزیدگان اولین دوره همایش قرآنی وکلای دادگستری ایران در مشهد معرفی شدند

وکلاپرس ـ روابط عمومی کانون وکلای خراسان اسامی برگزیدگان اولین همایش قرآنی وکلای کانون های دادگستری ایران را که در مشهد برگزار شد، اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس، اختتامیه اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه وکلای دادگستری روز ۱۲ خرداد در سالن اجتماعات کانون وکلای خراسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان، مسابقات حفظ و قرائت قرآن پس از ارزیابی و تایید آثار در مرحله نخست، در نهایت با شرکت بالغ بر ۲۰ نفر از وکلای کانون‌های دادگستری از سراسر کشور به صورت حضوری برگزار شد.

در انتهای مراسم از ۳ نفر از وکلای دادگستری به نام‌های وکیل محمد عبدی (مقام اول-کانون خراسان)، وکیل جواد مختاری (مقام دوم-کانون بوشهر) و وکیل مرتضی احمدی (مقام سوم-کانون خراسان) در رشته ی قرائت و ۵ نفر با اسامی وکیل علیرضا فرمانی (کانون البرز)، وکیل سید محمد مهدی طباطبایی (کانون قم)، وکیل جواد باقری (کانون تبریز)، وکیل فاطمه سلیمانی (کانون قم) و وکیل عباس دهقان (کانون اصفهان) در رشتهٔ حفظ، با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

رئیس کانون وکلای خراسان: انشاءالله این حرکت شروع خوبی برای مسابقات قرآنی بعدی باشد

رییس کانون وکلای دادگستری خراسان در آیین اختتامیه ی اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه وکلای کانون های دادگستری ایران گفت: با توجه به انس وکلا به رشته ی تخصصی خود یعنی فقه و حقوق و فهم آیات قرآنی، ظرفیت بالقوه و مناسبی برای برگزاری مسابقات قرآنی در این صنف وجود دارد.

دکتر مجتبی زاهدیان افزود: این مسابقات برای شناسایی ظرفیت های قرآنی موجود در جامعه ی وکلا برگزار شده و امیدواریم در سال های آینده نهادینه شده و به برکت این مسابقات بتوانیم در ایفای وظایفمان به جامعه و مردم به نحو احسن عمل کنیم.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن، این کتاب مقدس را مایه ی هدایت برای کسانی دانست که به آن متوسل و متمسک شوند و خاطرنشان کرد: گرفتاری های بشر به خاطر دور بودن از مفاهیم قرآنی است و خداوند می فرماید توسل به قرآن افراد را استوار نموده و بر امور دنیا و آخرت مسلط می کند.

رییس کانون وکلاس دادگستری خراسان در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله این حرکت شروع خوبی برای برنامه ها و مسابقات قرآنی بعدی باشد و خداوند توفیق دهد که انس و عمل ما با قرآن توسعه یافته و تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا