اخبار کانون ها

برگزاری مسابقه دادگاه مجازی (موت کورت) با موضوع جرایم علیه اشخاص، اموال و مالکیت در کانون مرکز

وکلاپرس- مرکز علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز قصد دارد یک دوره مسابقات دادگاه مجازی (موت کورت) با موضوع «حقوق کیفری» برگزار کند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای مرکز، کلیه همکاران عضو کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور می توانند در این مسابقه که به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و هفته ی وکیل مدافع برگزار می شود، شرکت کنند.

از جمله شرایط ثبت نام در این دوره مسابقات تشکیل تیم های  دو تا چهار نفری و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است و مهلت ثبت نام (تا ۱۵ دی ماه) ادامه دارد.

کانون وکلای مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد:

مرکز علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز زیر نظر دپارتمان آموزشی و پژوهشی قصد دارد به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و هفته ی وکیل مدافع، یک دوره مسابقات دادگاه مجازی (Moot court) با موضوع «حقوق کیفری» (جرایم علیه اشخاص و اموال و مالکیت) با شرکت کلیه همکاران عضو کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور و با شرایط ذیل برگزار نماید؛

  • ۱- ثبت نام صرفاً به صورت تیمی می باشد.
  • ۲- هر تیم دارای حداقل دو و حداکثر سه نفر ارائه دهنده (موتر) و یک نفر مربی (اختیاری) می باشد. در واقع هر تیم بین دو تا چهار نفر عضو خواهد داشت.
  • ۳- زمان ثبتنام از روز پنجشنبه ۸ دیماه ١۴٠١ شروع شده و به مدت ۷ روز (تا ۱۵ دی ماه) ادامه دارد.
  • ۴- هزینه ثبت نام به ازای هر تیم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

سایر شرایط و دستورالعمل نحوه برگزاری مسابقات، پس از پایان مهلت ثبت نام و در زمان معارفه ی تیم ها، اعلام خواهد شد.

لذا بدینوسیله از همه وکلا و کارآموزان داوطلب دعوت می نماید تا در بازه ی زمانی مذکور و از طریق ایمیل زیر، با ارسال تصویر پروانه وکالت یا کارآموزی کلیه اعضای تیم به همراه فیش واریزی، نسبت به ثبت نام تیم خود اقدام نمایند.

Email: mootcourt@uicbar.ir

زمان برگزاری:

مسابقات حداکثر یک هفته پس از مشخص شدن تعداد تیم های ثبت نام کننده، آغاز و نهایتا در هفته وکیل مدافع به پایان خواهد رسید.

در پایان مسابقات، به بهترین موتر و تیم های برتر جوایزی همراه با لوح تقدیر از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز علمی کاربردی کانون وکلا تعلق خواهد گرفت.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا