اخبار بین المللیویژه

نگاهی به شاخص‌ و معیار برتری برندهای حقوقی آمریکا در سال ۲۰۲۲

بازار خدمات حقوقی آمریکا یکی از رقابتی ترین بازارهای حقوقی جهان است

وکلاپرس- فهرست جدید برندهای موسسات حقوقی ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ نشان می­ دهد که موسسات حقوقی ایالات متحده برای باقی ماندن در این بازار رقابتی باید مهارت ­های حقوقی خود را تقویت کنند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از رویترز، فهرست برندهای موسسات حقوقی ایالات متحده ارائه شده توسط شرکت تامسون رویترز[۱] نشان می­ دهد که بازار حقوقی در ایالات متحده یکی از رقابتی ترین بازارهای حقوقی در جهان است و این رقابت شدید تا حد زیادی ناشی از ظرفیت رشدی است که برای موسسات حقوقی در آمریکا ایجاد شده است.

پاسخگویی به مشتریان، دیگر یک موسسه حقوقی را منحصر به فرد نمی کند

یک موسسه حقوقی برای اینکه خودش را در ذهن مشتریان متمایز کند و یا حتی برای دوام آوری در بازار خدمات حقوقی، نیازمند آن است که وکلای شاغل در مجموعه دائما در حال توسعه مجموعه‌ای از تخصص های حقوقی باشند.

به عنوان مثال، پاسخگویی به مراجعان، دیگر نمی تواند یک موسسه حقوقی را منحصر به فرد کند، و همچنین دفاتر حقوقی نمی توانند پاسخگویی خود را به عنوان چیزی بیش از انجام وظایف ساده­ خود مطرح کنند.

با این حال، مهارت‌های جدیدتر – مانند برقراری ارتباط فعالانه – به یک دفتر حقوقی و وکلای کلیدی آن اجازه می‌دهد، تا خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهند.

پس از شیوع کرونا واکنش سریع مشاوره حقوقی برای مشتریان اهمیت فزاینده‌ای داشته است

می‌توانید این تغییر را پس از همه‌گیری بیماری کرونا به وضوح مشاهده کنید، زیرا عوامل متمایزکننده شرکت‌های حقوقی سنتی مانند شهرت تاریخی یا روابط با وکلای خاص جای خود را به عوامل دیگری مانند نیاز مشتریان به مشاوره سریع و قابل اعتماد داده اند. جنبه واکنش سریع مشاوره حقوقی برای مشتریان اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

داده ­های این پژوهش نشان می ­دهند که مراجعان به موسسات حقوقی تقریبا در تمامی کشورها یا نواحی در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سطح هزینه حقوقی در سال ۲۰۲۲ هستند. موضوعی که برای بازار حقوقی ایالات متحده نیز صادق است.

در حقیقت به نظر می­ رسد که تاثیر طولانی مدت همه­ گیری کرونا بودجه حقوقی مشتریان را قوی نگه داشته است و بخش‌های حقوقی شرکت‌ها به مشاوران خارج از شرکت در سطح بالایی اتکا دارند، که به نفع شرکت‌های حقوقی سنتی و سایر ارائه‌دهندگان خدمات حقوقی است.

بیشتر بخوانید:

اهمیت داشتن برندی ارزشمند برای یک موسسه حقوقی در جذب مشتریان

تاثیر همه ­گیری جهانی کرونا بر موسسات حقوقی در صنعت حقوقی ایالات متحده –و همچنین موسسات حقوقی سرتاسر جهان– نشان داد که اهمیت داشتن برندی معتبر و مشخص در جذب مشتریان، به دست آوردن اعتماد آن­ها و برقراری روابط قوی بسیار مهم است.

امروزه هنگامی که موسسات حقوقی به دنبال کمک رساندن به مشتریان خود برای پیدا کردن مسیر خود در فضای متزلزل همه­ گیری کرونا هستند، آن­ها می­ بینند که تا چه حد زیادی موفقیت آن­ها به این وابسته است که این روابط کیفیت بالایی را حفظ کنند.

داده ها نشان می­ دهد که چگونه موسسات حقوقی که قادر به ایجاد مطلوبیت و آگاهی از برند در ذهن مشتریان بوده و در نتیجه روابط مشتریان را تقویت نموده­ اند، بیش­ترین رشد را در فهرست این سال داشته اند.

فهرست برند موسسات حقوقی این سال ایالات متحده به روشنی نشان دهنده این حقیقت جدید است – و برای اولین بار، موسسه حقوقی لاتام و واتکینز[۳] جایگاه اول در فهرست برند ایالات متحده را به دست آورد.

این شرکت نه تنها بیش­ترین امتیاز آگاه سازی را در میان مشتریان آمریکایی به دست آورد، بلکه شرکتی بود که مشتریان بیش­تر برای امور حقوقی با ارزش به آن مراجعه می کردند.

جایگاه دوم به موسسه کرکلند و الیس[۴] تعلق گرفته است که همچنان به تقویت برند هود به عنوان یک موسسه سطح بالا ادامه می دهد. در دو سال اخیر، این موسسه حقوقی به عنوان یکی از موسساتی بوده که برای دعاوی حقوقی سطح بالا و امور ادغام و مالکیت شرکت های تجاری در نظر گرفته می شده است.

 همچنین فهرست امسال نشان می‌دهد که دو شرکت جدید برای اولین بار به لیست ۲۰ موسسه برتر رسیدند: موسسه آلستون و برد[۵] و موسسه وینستون و استراون[۶]. هر دوی این موسسات با استفاده از جایگاه محلی قوی خود که در سطح ملی طنین انداز شده است، به این جایگاه دست پیدا کردند.

نتیجه­ گیری

هنگامی که ما از بدترین وضعیت بحران همه­ گیری کرونا شروع به دور شدن کردیم، مشتریان به وضوح شروع به تغییر تمرکز خود در رابطه با آن­چه که از تیم­ های حقوقی داخل سازمان خود و شرکت ­های حقوقی بیرونی می‌خواهند، کردند.

در نتیجه، تقاضای حقوقی بیشتر بر روی عوامل پیشرفته متمرکز شده است، مانند اینکه موسسات حقوقی تا چه میزان کسب و کار و تجارت مراجعانشان را می فهمند.

امروزه، به موازات این که ما به جلو حرکت می‌کنیم، مراجعان در ایالات متحده و جاهای دیگر به دنبال این تخصص ویژه و خدمت جامع از همکاران حقوقی خود هستند.

منبع: رویترز

ترجمه: گروه ترجمه پایگاه خبری وکلاپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا