اخبار کانون هاویژه

انتخابات کانون وکلای چهارمحال و بختیاری فردا در شهرکرد برگزار خواهد شد+ اسامی نامزدها

وکلاپرس– ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری چهار محال و بختیاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور یازده نامزد تأیید صلاحیت شده برگزار خواهد شد.

در آگهی هیات نظارت بر انتخابات این کانون آمده است:

آگهی شماره ۳ هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری چهار محال و بختیاری

با عنایت به ماده ۳ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳ و همچنین ماده ۴ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب ۱۳۷۶ و ماده ۱۵ آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری از کلیه و کلای محترم پایه یک دادگستری که دارای پروانه وکالت معتبر دارای اعتبار تا پایان آبان ماه ١۴٠٢ از این کانون هستند دعوت میگردد جهت شرکت در اجلاس مجمع عمومی و کلا که به منظور برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره که روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۸ از ساعت ۸ صبح الی ١۶ ( بدون انقطاع ) در محل ساختمان اداری کانون وکلای دادگستری چهار محال و بختیاری) واقع در شهر کرد – خیابان شهید رجایی پلاک (۵۸) تشکیل میگردد با در دست داشتن اصل پروانه وکالت حضور بهم رسانید.

شرایط انتخاب کنندگان:

  • ۱ – نداشتن محکومیت انتظامی درجه ۴ به بالا
  • ۲- نبودن در حال تعلیق
  • ۳- داشتن پروانه وکالت معتبر تمدید شده از این کانون در زمان اخذ رای

شرایط عمومی انتخابات:

۱ – انتخاب به صورت جمعی و مخفی انجام میگرد و رأی دهنده باید رأی خود را روی اوراقی که به مهر هیات نظارت رسیده است بنویسد.

٢ – رأی دهنده پس از ارائه پروانه وکالت معتبر رأی خود را به صندوق آراء میاندازد و در صورت اسامی واجدین شرایط انتخاب کردن مقابل نام خود را امضاء می نماید

۳- حق رأی کسانی که تا پایان جلسه برای رأی دادن حاضر نشوند ساقط خواهد شد.

۴- آرانی که دارای نشان یا امضاء باشد باطل است و اسامی مکرر حساب نمیشود و اسامی زائد بر عده که باید انتخاب شوند قرائت نخواهد شد.

۵- اگر روز اخذ رأی تعطیل گردید روز پس از آن بدون نیاز به دعوت مجدد در همان مکان و زمان معین اخذ رأی به عمل خواهد آمد.

۶- هر گونه تبلیغ از ٢۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای تا پایان مراسم انتخابات در داخل محل صندوق و خارج از آن مبنی بر موافقت یا مخالفت با داوطلبان عضویت هیات مدیره به کلی ممنوع است.

۷- اسامی واجدین شرایط عضویت هیات مدیره که صلاحیت آنان از طرف دادگاه انتظامی قضات تأیید و اعلام شده است در محل اخذ رأی الصاق خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اسامی داوطلبان واجد شرایط و احراز صلاحیت شده ششمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان چهار محال و بختیاری به استناد نامه شماره (۲۹۰۰۰/۲۹٣٢۵/۶٠٠/١ مورخ ١۴٠١/۱۲/۲۸) و نامه شماره (٢٣٩٩/۶٠٠/١ / ٩٠٠٠ مورخ ١۴٠٢/٠٢/١۶ ) و نامه شماره (٩٠٠٠/٣١١۴/۶٠٠/١ مورخ ١۴٠٢/٠٢/٢٧) ریاست شعبه اول دادگاه عالی انتظامی قضات به ترتیب نامههای واصله به شرح زیر می باشد:

  1. ابراهیم اکبریان چالشتری
  2. مرضیه حکمت پناه دهکردی
  3. فرزانه درخشنده
  4. بهرام بردخونی
  5. ه مسعود کبیری سامانی
  6. کریم جهانبازی گوجانی
  7. عباس عباس سورکی
  8. على یداللهی فارسانی
  9. فاطمه دوستی قلعه اخلاصی
  10.  احمد اسماعیلی کرانی
  11.  سحر کیانی هرچگانی

تقی مبینی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره هیات مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا