اخبار کارآموزی وکالتاخبار کانون هاویژه

تغییر زمان آزمون مرحله اول کارآموزی کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار پستی در حساب توئیترش، از تغییر زمان آزمون مرحله اول کارآموزی این کانون خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، در حالی که کارآموزان وکالت کانون های وکلای سراسر کشور و کانون های وکلا منتظر ابلاغ اصلاحات آیین نامه لایحه استقلال و حذف آزمون مرحله اول کارآموزی هستند، کانون وکلای دادگستری مرکز در راستای همراهی با کارآموزان، زمان این آزمون را به تعویق انداخت.

بر اساس اعلام وکیل قاسمی عهد نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، آزمون مرحله اول کارآموزی این کانون که قرار بود سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شود، به تاریخ جدیدی موکول شده است.

وکیل قاسمی عهد در حساب توئیترش نوشت:

جهت همراهی با #کارآموزان محترم زمان برگزاری #آزمون مرحله اول از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ تغییر نمود. 

جزئیات به زودی منتشر خواهد شد.

توئیت وکیل قاسمی عهد
توئیت وکیل قاسمی عهد

شایان ذکر است بر اساس اصلاحاتی که قرار است در آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰ صورت پذیرد، آزمون مرحله اول کارآموزی حذف و مراحل دوم و سوم با هم ادغام خواهد شد.

متن اصلاحیه ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری که به تصویب شورای اجرایی اسکودا رسیده است را در اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید:

پیش از این نیز وکیل حبیب زاده مومن رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن درخواست از معاون حقوقی قوه قضاییه برای تسریع در ابلاغ اصلاحات آیین نامه لایحه استقلال، نسبت به ابلاغ این اصلاحات تا قبل از سوم خرداد (تاریخ برکزاری آزمون مرحله اول کارآموزی) ابراز امید واری کرده بود.

با این وجود و با تصمیم مدیران کانون وکلای مرکز تصمیم بر تغییر زمان آزمون مرحله اول کارآموزی از ۳ خرداد به ۲۱ تیر شده است.

‫۴ دیدگاه ها

  1. با سلام
    با توجه به بعد رسانه ی حقوقی شما، انتظار می رود پیگیر ابلاغ اصلاحات آیین نامه لایحه استقلال که چند هفته ای در دفتر ریاست محترم قوه قضائیه است، باشید. کارآموزان کانون های وکلا بیش از هر خبری منتظر چنین اخباری هستند.
    با تشکر

    1. مرحبا به مرکز که همدردی می‌کنه با شرایط روحی و ملتهب کاراموزهاش …ولی کانون گیلان بیشتر جو متشنج حاکم …کاش…..

  2. باید از دفتر قوه قضائیه دلیل عدم ابلاغ پرسیده بشه مردم عادی که نمیتونن کاری کنن حداقل شما که به نحوی امکان کانکت شدن رو با دفتر قوه دارید سوال کنید ازشون تا اگه مشکل جای دیگس مطلع بشیم سپاس

  3. علتش چیه کیا نزاشتن!!!!! که این ابلاغ راکد مونده از دفتر ریاست قوه قضاییه آقای اژه ایی ..یک ملت منتظرشون هستن ،………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا