اخبار اسکوداویژه

اعلام آمادگی رئیس اسکودا برای دفاع در پرونده گرانفروشی در آزمون وکالت: به صورت خصوصی و بدون حضور گزارش دهنده

وکلاپرس- رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس شعبه ۶۳ تعزیرات استان تهران، از آمادگی خود برای حضور در شعبه و دفاع از پرونده گرانفروشی در آزمون وکالت خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، اولین جلسه رسیدگی به واخواهی اسکودا از رای محکومیت در پرونده گرانفروشی آزمون وکالت در شعبه ۴  تعزیرات تهران، از ساعت ۹ تا ۱۲ سه‌شنبه ۸ خرداد برگزار شده بود.

مشروح اولین جلسه رسیدگی به واخواهی اسکودا از رای محکومیت در پرونده گرانفروشی آزمون وکالت

خبرگزاری تنویر در تشریح اولین جلسه رسیدگی به این پرونده اعلام کرده بود:

در این جلسه ریاست اسکودا؛ جعفر کوشا، علی‌رغم اینکه جلسه قبلی به‌خاطر عدم حضور ایشان تشکیل نشده بود مجددا  در این جلسه هم حاضر نگردید. فرخ فروزان؛ احد از وکلای اسکودا، اعلام کرد ایشان شخصا” در فرصتی خارج از وقت رسیدگی مراجعه خواهند کرد. حسب اعلام مرجع محترم رسیدگی این عدم حضور ریاست اسکودا احتمال تبدیل وضعیت او را از جایگاه مطلع به متهم تقویت کرد.

ابراهیم کیانی هرچگانی؛ نایب‌رئیس اول اسکودا، با ابراز نارضایتی از اینکه جعفر کوشا خودش ترجیح داده به قوه‌قضائیه برود و مقرر شده او به جلسه رسیدگی تعزیرات بیاید در همان دقایق ابتدایی رسیدگی با اعلام ضرورت حضور در یک برنامه رادیویی جلسه را تقریبا” بدون دفاع خاصی و ارجاع به دفاع وکلای اسکودا ترک کرد.

محمود حبیبی؛ نایب‌رئیس دوم اسکودا، هم با طرح مواردی محدود پس از کیانی‌هرچگانی جلسه را ترک نمود.

در ادامه قاضی محترم تعزیرات با اعلام و تاکید بر قابل عدول بودن قرار قبول واخواهی صادره خود برای مدت بیش از سه‌ساعت وارد بررسی ایراد سمت وارده بر امضاهای وکالتنامه وکلای اسکودا از سوی فرحناکیان گردید که وکلای اسکودا (دکتر پاسبان و فرخ فروزان) اقدام به ارایه پاسخ‌های خود نمودند.

در آخر، جلسه اول رسیدگی بدون ورود به بررسی دفاع ماهیتی وکلای واخواه و پاسخ‌های واخوانده به آن‌ها به‌پایان رسید

در همین راستا دکتر کوشا در نامه‌ای به رئیس شعبه ۶۳ تعزیرات استان تهران آمادگی خود برای حضور در شعبه و دفاع از پرونده تشکیل شده اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی رئیس اسکودا برای دفاع در پرونده تعزیرات

متن نامه دکتر جعفر کوشا به این شرح است:

«به نام خدا

جناب آقای دکتر حیدری

رئیس محترم شعبه ۶۳ تعزیرات استان تهران

با سلام

احتراما به استحضار می‌رساند، از آنجایی که به دلیل شرکت در دادگاه ویژه اقتصادی با توجه به ابلاغیه از قبل ارسال شده و نیز حضور در جلسه با مقام قضایی درخصوص مسائل اسکودا، نتوانستم در زمان مقرر از سوی آن شعبه، در خصوص پرونده مانحن‌فیه مربوط به اسکودا در شعبه حضور پیدا کنم، لذا آمادگی خود را برای حضور در آن شعبه به عنوان رئیس اسکودا و نماینده کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در موضوع تنظیم قرارداد اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا با سازمان سنجش در برگزاری آزمون وکالت، به صورت خصوصی و بدون حضور گزارش دهنده، اعلام می‌دارد.

امیدوارم در اجرای عدالت همواره موفق باشید.»

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا