اخبار کانون هاویژه

اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سی و سوم کانون وکلای مرکز مشخص شدند

وکلاپرس _ در جلسه امروز هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سی و سومین دوره هیأت مدیره مشخص شدند.

به گزارش وکلاپرس، بنا به مصوبه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، امروز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه، اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سی و سومین دوره هیأت مدیره این نهاد به ریاست وکیل دادگستری امیرحسین آبادی انتخاب شدند.

اسامی اعضای جدید هیأت نظارت بر انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

بر اساس رأی هیأت مدیره، اسامی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات به شرح زیر است:

اعضای اصلی:

  • دکتر امیر حسین آبادی (رییس)
  • دکتر بهرام بهرامی
  • محمود رشیدی
  • دکتر حسین عسگری راد
  • دکتر تهمورث بشیریه
بیشتر بخوانید:

همچنین اعضای علی البدل هیأت نظارت نیز در جلسه امروز تعیین شدند.

اعضای علی البدل:

  • مازیار طاطایی
  • على نقى زاده کوچصفهانى

هیأت نظارت باید طی روزهای آتی اطلاعیه‌های مربوط به ثبت نام نامزدهای انتخابات را تنظیم و منتشر کنند.

ماده ۱۲ و ۱۳ آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری

ماده ۱۲- صورت اسامی و مشخصات وکلایی که به‌موجب قانون حق انتخاب کردن و انتخاب شدن دارند، ظرف یک هفته از تاریخ انتخاب هیئت نظارت، از طرف کانون به هیئت مزبور داده می‌شود. هیئت نظارت حداکثر یک هفته پس از انتخاب شدن، تشکیل جلسه می‌دهد و اطلاعیه ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره را در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون و عنداللزوم با استفاده از سایر روش‌های اطلاع‌رسانی منتشر می‌کند و داوطلبان مقیم استان مقر کانون ظرف دو هفته بعد از درج اطلاعیه، در محل تعیین شده توسط هیئت نظارت ثبت‌نام می‌کنند.

 ماده ۱۳- هیئت نظارت ظرف ده روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، وجود شرایط قانونی موضوع مواد ۲ و ۴ قانون کیفیت اخذ پروانه در داوطلبان را بررسی و اسامی واجدان شرایط را به همراه کلیه مستندات به دادگاه عالی ارسال می‌کند. در مورد داوطلبانی که وجود شرایط قانونی در مورد آنان احراز نگردیده است، علت عدم احراز شرایط به آنان ابلاغ می‌شود. افراد اخیر می‌توانند ظرف پنج روز پس از ابلاغ، از تصمیم هیئت نظارت به دادگاه عالی شکایت کنند. شعبه رسیدگی‌کننده، در صورت نقض تصمیم هیئت نظارت، هم‌زمان با سایر داوطلبان در مورد صلاحیت این عده نیز اعلام نظر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا