اخبارویژه

اصلاح ساختار اسکودا در مصوبات شورای اجرایی اسکودا

جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران روز پنجشنبه( ۱ خرداد ۱۳۹۹ ) برگزار شد

وکلاپرس ـ جلسه شورای اجرایی اسکودا روز پنجشنبه(۱ خرداد ۱۳۹۹) در محل کانون وکلای مرکز برگزار شد. در این جلسه که تمام نمایندگان کانون های وکلای کشور به جز فارس، بوشهر، زنجان و یزد حضور داشتند به بحث و بررسی مسایل روز وکالت پرداخته شد.

آن گونه که در صورت جلسه این شورا بازتاب یافته است، پیشنهاد رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی در خصوص بکارگیری خبرنگار حقوقی مورد استقبال قرار گرفته اما دکتر مرتضی شهبازی نیا در این خصوص خبر از تدوین سند راهبردی روابط عمومی برای اتحادیه و کانون ها داده و اضافه کره که این سند پس از نهایی شدن جهت تصویب به کانون های وکلا ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خلا جدی فعالیت رسانه‌ای در کانون های وکلا 

همچنین نماینده کانون وکلای اصفهان از استعلام این کانون از وزارت بهداشت برای برگزاری همایش سی و چهارم اسکودا خبر داده و برگزاری آن را منوط به اجازه این نهاد حاکمیتی دانسته است.

بر اساس بند ۶ صورت جلسه اجرایی شورای اسکودا، اصلاح ساختار اسکودا به اتفاق آرا تصویب شده است. اگرچه اطلاع بیشتری در این زمینه در دسترس نیست اما باید گفت پیشنهاد اصلاح ساختار اسکودا از سال ها پیش مورد اصرار برخی از وکلای دادگستری و مدیران نهاد وکالت بوده است.

در بخشی دیگر از جلسه شورای اجرایی اسکودا درباره یکسان سازی شرایط تشکیل مؤسسات حقوقی بحث و تبادل نظر شده است که در آخر پیشنهادات به کارگروهی مربوط به این قضیه احاله شده تا پس از بررسی بیشتر در جلسه آتی شورای اجرایی اسکودا مورد مداقه بیشتری قرار بگیرد.

صورت جلسه شورای اجرایی اسکودا ( ۱ خرداد ۱۳۹۹ )
صورت جلسه شورای اجرایی اسکودا ( ۱ خرداد ۱۳۹۹ )

گزارش: سید سبحان هوشیار امامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا