اخبار کانون ها

استعفای محسن قائم فرد ، نفر اول انتخابات اخیر کانون وکلای اصفهان، از حضور در هیأت مدیره

وکلاپرس- نفر اول انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای اصفهان در اولین جلسه هیأت مدیره درخواست استعفا کرده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای اصفهان وکیل سید محسن قائم فرد که در سیزدهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای اصفهان با کسب ۵۵۲ رأی به عنوان نفر اول این انتخابات برگزیده شد، پس از برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره درخواست استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای اصفهان ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و با اعلام نتایج در همان روز وکیل سید محسن قائم فرد با کسب ۵۵۲ رأی به عنوان نفر اول این انتخابات برگزیده شد.

با تشکیل اولین جلسه نتیجه انتخابات هیأت رئیسه بدین شرح اعلام شد: دکتر حسین ادیب با اکثریت آراء به عنوان رئیس، وکیل شهرام محقق دولت آبادی به عنوان نایب رئیس، وکیل روح اله محمدی به عنوان بازرس، وکیل فرهاد رستم شیرازی به عنوان دبیر انتخاب شده‌اند.

هرچند علت این واکنش مشخص نیست، اما بر اساس آنچه در جلسه اول هیأت مدیره به منظور تعیین هیأت رئیسه رخ داده است، وکیل قائم فرد در هیچ یک از سمت‌های هیأت رئیسه حضور ندارد و صرفا به عنوان یک عضو عادی هیأت مدیره مشغول خدمت شده است.

بیشتر بخوانید:

با این حال در جلسه دوم هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان با پذیرش استعفای وکیل قائم فرد مخالفت شده است و در صورتجلسه آمده است:

«استعفای کتبی عضو محترم هیات مدیره «جناب آقای دکتر سید محسن قائم فرد» در جلسه مطرح گردید. با توجه به اصرار اعضای هیات مدیره بر حضور و استفاده از تجربیات ایشان، مقرر گردید توسط هیات مدیره مساعی و رایزنی لازم جهت انصراف از استعفا انجام گردد. لذا به اتفاق آراء بررسی استعفا از دستور کار خارج گردید.»

خبرنگار وکلاپرس پیگیر جزئیات بیشتر این خبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا