اخبار اسکوداویژه

آیا اسکودا روز سه‌شنبه راجع به آزمون وکالت ۱۴۰۰ اعلام موضع قطعی خواهد کرد؟

وکلاپرس ـ قرار است روز سه شنبه هفته جاری هیأت عمومی اسکودا با حضور تمام مدیران نهاد وکالت تشکیل شده و احتمالا درباره برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ موضع خود را اعلان عمومی کنند.

به گزارش وکلاپرس، روز پنجشنبه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری جلسه شورای اجرایی اسکودا همراه با حضور روسای کانون های وکلا در این جلسه خبر داد.

مهمترین خبر منتشر شده از این جلسه برگزاری هیأت عمومی فوق العاده اسکودا در روز سه شنبه سوم اسفند ماه بود.

بیشتر بخوانید:

علیرغم اینکه اسکودا از دستور جلسه این نشست فوق‌العاده در روز سه شنبه آتی جزییاتی منتشر نکرده است، لیکن به نظر می‌آید کانون‌های وکلای دادگستری در نشست مذکور در قالب یک بیانیه‌ صریح و شفاف درباره زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اظهار نظر کرده و تکلیف این آزمون را مشخص کنند.

اگرچه داوطلبان شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۰ تقریبا از برگزاری این آزمون در بیست اسفندماه نا امید شده‌اند، لیکن اعلام قاطع اسکودا درباره عدم برگزاری این آزمون در سال جاری موجب رفع استرس و اضطراب داوطلبان و خانواده‌های ایشان خواهد شد.

لازم به ذکر است سازمان سنجش و دیگر نهادهای قادر به برگزاری آزمون وکالت در جهت عمل به منویات معاونت حقوقی قوه قضاییه، از برگزاری آزمون وکالت بر اساس مفاد اعلامی کانون‌های وکلای دادگستری امتناع کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا