اخبار کارآموزی وکالتاخبار کانون ها

۲ میلیارد تومان؛ افزایش سقف صلاحیت کارآموزان وکالت فارس در پذیرش دعاوی مالی

وکلاپرس- اعضای هیات مدیره کانون وکلای منطقه فارس در هشتادمین جلسه خود، با افزایش سقف صلاحیت کارآموزان وکالت این کانون تا سقف ۲ میلیارد تومان موافقت کردند.

به گزارش وکلاپرس، وکیل علی شایان منش نائب رئیس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در ارائه گزارشی از جلسه امروز هیات مدیره این نهاد مورخ ۱۴۰۳/۲/۲ از موافقت اعضای هیات مدیره با تعدیل و افزایش سقف نصاب دعاوی مالی قابل قبول توسط کارآموزان وکالت خبر داد.

بر اساس سوابق موجود در وکلاپرس درباره سقف دعاوی کارآموزان در کانون های ۲۹ گانه سراسر کشور، کانون وکلای منطقه فارس دومین کانونی است که سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت را ۲ میلیارد تومان اعلام کرده است و سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت در سایر کانون ها تا پیش از تهیه این گزارش مبلغ یک میلیارد تومان بوده است.

پیش از کانون وکلای منطقه فارس، هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز نیز در مصوبه ای، سقف ریالی “میزان خواسته” دعاوی مالی کارآموزان را ۲ میلیارد تومان تعیین کردند و سقف ریالی “بهای خواسته” دعاوی بدون تغییر (۵۰۰ میلیون تومان) باقی ماند.

بیشتر بخوانید:

در گزارش نائب رئیس کانون وکلای منطقه فارس در این خصوص آمده است:

در هشتادمین جلسه ی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس به تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲ اکثریت هیات مدیره با پیشنهاد تعدیل و افزایش سقف نصاب دعاوی مالی قابل قبول توسط کارآموزان وکالت موافقت کرد.به موجب این مصوبه از این پس کارآموزان وکالت می‌توانند در دعاوی مالی تا سقف دو میلیارد تومان قبول وکالت کنند.

شایان ذکر است هنوز جزئیاتی در این خصوص از سوی روابط عمومی کانون وکلای منطقه فارس اعلام نشده است و همچنین مصوبه جلسه امروز در سایت کانون انتشار نیافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا