اخبار کانون هاویژه

دو هیأت نظارت برای انتخابات کانون وکلای سمنان!

وکلاپرس ـ عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز از انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای سمنان خبر داد و هیأت نظارت تشکیل شده توسط دادگستری این استان را غیر قانونی دانست.

به گزارش وکلاپرس، وکیل محمدرضا کامیار، عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز، از انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای سمنان خبر داد.

وی در گزارش شنیداری خود از آخرین جلسه هیأت مدیره کانون مرکز گفت:  هیأت نظارتی برای انتخابات اولین هیأت مدیره کانون وکلای سمنان در دادگستری این استان تشکیل شده است که غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: مصوبه کانون مرکز درباره اقدام جهت تشکیل کانون های وکلای سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان

دکتر کامیار افزود: این در حالی است که کانون وکلای مرکز هیأت نظارت برای انتخابات مذکور را مشخص کرده است. قانوناً باید تشکیل هیأت نظارت بر کانون وکلای سمنان و جداسازی این استان که وکلایش تحت پوشش و تابع نظامات کانون وکلای مرکز بوده اند، توسط کانون مرکز صورت بگیرد و رییس آن هیأت هم رییس کانون وکلای مرکز بوده باشد.

این وکیل دادگستری درباره احتمال برگزاری انتخابات کانون وکلای مذکور توسط دادگستری سمنان گفت: اگر انتخاباتی بدون حضور هیأت نظارت انتخابی کانون وکلای مرکز صورت بگیرد، مورد تأیید کانون وکلای مرکز نخواهد بود و جداسازی صورت نخواهد گرفت و نظامات کانون وکلای مرکز بر وکلای این استان جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان تشکیل خواهد شد

وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل هیأت نظارت بر انتخابات این کانون وکلا در حال تشکیل از سوی کانون مرکز، بدسلیقگی صورت گرفته توسط مقامات قضایی استان سمنان مرتفع شده و اجازه داده شود تا انتخاباتی سالم و مورد تأیید کانون وکلای مرکز در آینده برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا