اخبار اسکوداویژه

سفرهای استانی به کانون های وکلای دادگستری ادامه خواهد داشت

وکلاپرس ـ‌ جعفر کوشا، رییس اسکودا، در سخنرانی برای کارآموزان وکالت در تهران از قصد خود برای دیدار با رؤسای کانون های وکلای سراسر کشور در قالب سفرهای استانی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس متن تازه منتشر شده از سخنرانی دکتر جعفر کوشا در مراسم تحلیف کارآموزان کانون وکلای مرکز(که در هفته پیش برگزار شده است)، رییس اسکودا از قصد خود برای سفر به استان های کشور و آشنایی با مشکلات وکلا و کانون های وکلا خبر داده است.

سفرهای استانی برای آشنایی با مشکلات وکلا

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران در این نشست گفت: دوستان عزیزم، امروز در صحنه ملی با مشکلاتی مواجه هستیم و هجمه‌های به وکالت می‌شود. من به عنوان مسئول اتحادیه در این برهه زمانی قبول کرده‌ام و ایستاده‌ام تا از شرافت و از وکالت حمایت کنم.

«اخیرا سفری به استان بوشهر داشتیم که سفر بسیار خوبی بود، و ما قصد داریم سفرهای استانی را ادامه دهیم تا از نزدیک مشکلات وکلا و کانون‌ها را ببینیم، در این سفر جلسه‌ای با رییس کل دادگستری استان داشتیم، البته بنده از قبل با ایشان آشنایی داشتم، در آنجا گفتم که آقایان هیئت مدیره باید در جلسات دادگستری شرکت کرده و نظر دهند. در اتحادیه با فعالان صنفی صحبت کردیم و دغدغه هایشان را شنیدیم.»

بیشتر بخوانید: نشست خبری رییس اکودا در بوشهر: وجود یک سیستم موازی را قبول نداشته و نداریم و نخواهیم داشت

وی ادامه داد: امروز در مجلس طرح‌هایی علیه وکالت مطرح است، ما باید در این برهه با هم متحد باشیم و ان‌شاءالله مسائل را با اتحاد حل کنیم. اتحاد باعث ارتقا می‌شود، اختلاف باعث انحطاط می‌شود. ما اتحادیه کانون‌های وکلا داریم. کسانی که می‌خواهند به اتحادیه ضربه بزنند، بدانند که باید در مقابل تاریخ پاسخگو باشند.

دعوت اسکودا از وکلای جوان برای همکاری با اسکودا

دکتر کوشا در مراسم تحلیف از همه وکلای جوان برای همکاری با اسکودا دعوت کرد و گفت: من در اینجا عرض می‌کنم، جناب آقای دکتر کیانی نایب رئیس محترم اتحادیه هم حضور دارند، همه شما جوانان را به همکاری در اتحادیه دعوت می‌نماییم. امروز ۲۵ کانون در سراسر کشور داریم و به زودی کانون‌های دیگری به این تعداد اضافه می‌شوند؛ استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی که باید برای افتتاح آنها برویم. ما با این نهاد وکالت، که یک نهاد صنفی قانونی مدنی قدیمی است، با استقلال ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا