اخبار صنفیویژه

ثبت ۲۰۰۰ قرارداد وکالت ظرف ۲ روز در سامانه قرارداد الکترونیک وکالت

وکلاپرس– عیسی زارع پور، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، گفت: طی دو روز گذشته، بیش از ۲۰۰۰ هزار قرارداد وکالت در سامانه قرارداد الکترونیک وکالت ثبت شده است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، عیسی زارع ‎پور در جلسه شورای عالی قضایی با ارائه گزارشی از فعالیت ‌های سامانه ثبت قرارداد الکترونیک وکالت ، اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار این سامانه از اردیبهشت ماه تا آخر مهر ماه، حدود ۸ هزار قرارداد در سامانه ثبت شده اما تنها هزار و ۵۰۰ مورد آن نهایی و از سوی طرفین امضاء شده بود.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اجباری شدن ثبت قراردادهای وکالت در این سامانه از ابتدای ماه جاری گفت که «تنها در هفته آخر آبان ماه بیش از هزار قرارداد در این سامانه امضا شده و طی دو روز گذشته، بیش از ۲۰۰۰ هزار قرارداد وکالت ، یعنی روزانه ۱۰۰۰ قرارداد در سامانه قرارداد الکترونیک وکالت ثبت شده است».

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطر نشان کرد که در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای استفاده از راهکارهای فناورانه در تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی و تسریع در رسدیگی به پرونده‌ها، از هفته آینده تا پایان سال هر هفته یک پروژه فناورانه جدید در راستای هوشمندسازی قوه قضاییه افتتاح خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا