اخبار کانون هاویژه

ایجاد دفتر وکالت اشتراکی برای وکلای جوان فاقد دفتر در کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای مرکز از ایجاد دفتر وکالت اشتراکی برای وکلای جوان فاقد دفتر کار در این کانون در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، موضوع اختصاص فضای کار اشتراکی برای وکلای جوان فاقد دفتر، پس از کانون های وکلای منطقه فارس، اصفهان و … به کانون وکلای مرکز رسید.

دکتر بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای مرکز در حساب اینستاگرامش از افتتاح دفتر وکالت اشتراکی برای وکلای جوان فاقد دفتر در کانون وکلای مرکز در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر حبیب زاده اعلام کرد: در چند روز آینده دفتر اشتراکی مجهز ، برای استفاده وکلای فاقد دفتر را افتتاح و در اختیار همکاران عزیز قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کانون وکلای مرکز در استوری اینستاگرامش نوشت:

امکان ایجاد دفتر وکالت اشتراکی برای وکلای جوانی که فاقد دفتر کار هستند ، یکی از دغدغه هایی بود که همواره به دنبال راهی برای حل آن بودم و خوشحالم که این مهم محقق شد و در چند روز آینده دفتر اشتراکی مجهز، برای استفاده وکلای فاقد دفتر را افتتاح و در اختیار همکاران عزیز قرار خواهیم داد.

استوری رئیس کانون وکلای مرکز درباره فضای کار اشتراکی
استوری رئیس کانون وکلای مرکز درباره فضای کار اشتراکی

یک دیدگاه

  1. وکلای جوان یا باید با یک وکیل خبره کار کنند یا اینکه وکلای جوان خودشون به صورت تیمی کار کنند حالا دونفره یا چهارنفره کار کنند برای هر دعوی هم میشه دوتا وکیل کار کنند و حق الوکاله تقسم بشه مثلا یک دعوی حق الوکاله اش ۱۰۰ میلیونه یکی ۲۰ میلیون این بینشون تقسیم بشه و به مرور زمان که خبره شدند از هم جدا بشن و مستقل کار کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا