اخبار کارآموزی وکالتاخبار کانون هاویژه

مصوبه هیات مدیره کانون وکلای ایلام: هزینه برگزاری جشن تحلیف کارآموزانی که رضایت به پرداخت وجه نداشته‌اند، مسترد می‌شود

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام در جلسه امروز این نهاد با استرداد وجه کارآموزانی که رضایت به پرداخت هزینه برای برگزاری جشن تحلیف نداشته اند، موافقت کرد.

به گزارش وکلاپرس، یکی از مصوبات جلسه هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام در تاریخ ۱۴۰۳.۰۷.۱۹، تصمیم گیری در خصوص عدم رضایت برخی از کارآموزان نسبت به پرداخت هزینه برگزاری جشن تحلیف بوده است.

بر اساس صورت جلسه منتشره از جلسه امروز این نهاد، با استرداد وجه کارآموزانی که رضایت به پرداخت هزینه برای برگزاری جشن تحلیف نداشته اند، موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید:

در صورت جلسه هیات مدیره کانون وکلای ایلام آمده است:

جلسه هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام در تاریخ ۱۴۰۳.۰۷.۱۹ ساعت ۱۳:۰۰ برگزار در جلسه مذکور مقرر گردید:

۱- نظر به اعلام برخی از کارآموزان محترم ورودی ۱۴۰۰ دایر بر عدم رضایت نسبت به پرداخت هزینه برگزاری جشن تحلیف به منظور جنبه حق الناسی موضوع و مسئولیت هیئت مدیره در حسن انجام مراسم تحلیف، مقرر گردید هرکدام از کارآموزان که رضایت به پرداخت وجه نداشته با ارائه مستندات به دفتر کانون مراجعه تا موجبات استرداد وجه به ایشان فراهم گردد.

۲- با توجه اعلام کمیسیون کارآموزی و اختبار در خصوص احدی از کارآموزان مبنی بر عدم اعلام نمره یکی از دروس آزمون اختبار و با عنایت به گزارش کار بازرس هیئت مدیره در این خصوص مقرر گردید ادامه فرآیند مربوطه تا صدور پروانه پایه یک دادگستری از جمله مراسم تحلیف نسبت به ایشان متوقف گردد‌.

۳- با در نظر گرفتن این مهم که متولی انجام مراسم تحلیف کارآموزان برای مقدمات صدور پروانه پایه یک کارآموزی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری می باشد ضمن قدردانی از زحمات کمیسیون محترم کارآموزی و اختبار و تعیین تاریخ ۱۴۰۳.۰۷.۱۹ ساعت ۱۷ الی ۲۱ جهت انجام مراسم تحلیف، آن اقدامات تنفیذ می گردد.

منبع: اداره امور رسانه و روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا