اخبار آزمون هاویژه

رئیس کانون وکلای مرکز: قرارداد برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ با سازمان سنجش منعقد شده و آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد

وکلاپرس- رپیس کانون وکلای مرکز در استوری اینستاگرامش از انعقاد قرارداد برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ با سازمان سنجش خبر داد و اعلام کرد: آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس بهنام حبیب زاده در اینستاگرامش نوشت:

در راستای رفع ابهامات مطرح شده تصریح می گردد، قرارداد مرتبط با آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۳ مطابق مقررات با سازمان سنجش توسط کانونها منعقد شده و آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

پیش از این یک منبع آگاه علت عدم انتشار دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ را عدم انعقاد قرارداد کانون وکلای مرکز با سازمان سنجش اعلام کرده بود.

وی در توضیح این موضوع اعلام کرده بود:  گفت: با توجه به نامه معاونت حقوقی قوه قضاییه در خصوص عدم انعقاد قرارداد سازمان سنجش با اسکودا، ایراد سازمان سنجش این بود که باید با همه ی کانون های وکلای دادگستری قرارداد امضا شود و همچنین قرارداد باید مهر و امضای زنده (مهر و امضا به صورت واقعی نه الکترونیکی یا اسکن شده) داشته باشد که روز پنجشنبه ایراد سازمان سنجش برای انعقاد قرارداد با کانون های وکلا به جز کانون وکلای مرکز (به علت عدم حضور کانون وکلای مرکز در این جلسه) برطرف و قرارداد برگزاری آزمون امضا شد.

وی افزود: رئیس کانون وکلای مرکز باید راسا قرارداد برگزاری آزمون را امضا کرده و یا به یکی از نواب رئیس و یا اعضای هیات مدیره نمایندگی داده تا قرارداد را امضا کنند.

توضیحات: رئیس کانون وکلای مرکز در همایش سالانه IBA 2024 (اتحادیه بین المللی وکلا) در مکزیکو سیتی از ۲۵ تا ۳۰ شهریور حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:
استوری رییس کانون وکلای مرکز در خصوص انعقاد قرارداد برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ با سازمان سنجش
استوری رییس کانون وکلای مرکز در خصوص انعقاد قرارداد برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ با سازمان سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا