اخبار

راه اندازی سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین

وکلاپرس- طبق بخشنامه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران، سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین راه اندازی شده است.

به گزارش وکلاپرس، طبق بخشنامه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران به دستگاه های اجرایی، بر اساس آیین نامه نحوه تعیین کارشناس رسمی برای دستگاههای اجرایی، از این به بعد درخواست کارشناس رسمی دستگاه های اجرایی می بایست از طریق سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین انجام شود.

سامانه سادا نوین چیست؟

امانه «سادا نوین» سامانه‌ای برای مدیریت اموال و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی است که تا پیش از این با نام اختصاری «سادا» فعالیت داشت و در تاریخ  ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ رونمایی شد.

مهم‌ترین فرایند‌های پیاده‌سازی شده در سامانه سادا نوین عبارتند از: ثبت اطلاعات املاک و متعلقات آن، ثبت اطلاعات املاک خارج از کشور و متعلقات آن، ثبت اطلاعات املاک طرح‌های عمرانی و متعلقات آن، مدیریت نظام‌مند تعریف کاربران در سطوح مختلف، ایجاد مخزن هوشمند و الکترونیکی با امکان رصد ورود و خروج اسناد مالکیت، مستندسازی املاک دولت و حذف فرآیند‌های کاغذی و انتخاب کارشناسان رسمی به صورت سیستمی برای امور دستگاه‌های اجرایی است.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین

بخشنامه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران به دستگاه های اجرایی برای درخواست کارشناس از طریق سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین به شرح زیر است:

متن نامه به شرح زیر است:

  • ریاست محترم سازمان
  • ریاست محترم دانشگاه
  • مدیر عامل محترم شرکت دولتی
  • مدیر کل محترم

موضوع: تعیین کارشناس رسمی در بستر سامانه سادا نوین

با سلام و احترام

در اجرای تصویب نامه شماره ۱۲۳۳۴۷ ت ۵۴۸۰۲هـ مورخ ۱۴۰۳/۷/۱۵ با موضوع آیین نامه نحوه تعیین کارشناس رسمی برای دستگاههای اجرایی و با عنایت به راه اندازی سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین خواهشمند است دستور فرمایید کلیه درخواستهای کارشناسی از طریق سامانه سادانوین به آدرس https://sadanew.mefa.ir و از قسمت درخواست کارشناس رسمی اقدام گردد.

سید اسماعیل هاشمی

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندارن

در زمان تهیه این گزارش سامانه سامانه سادانوین به آدرس https://sadanew.mefa.ir از دسترس خارج است.

راه اندازی سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین
راه اندازی سامانه ملی کارشناسان در بستر سامانه سادا نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا